ساخت 11 درصد مسکن مهر کشور بر عهده اصفهان است

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، حجت الله غلامی پیش از ظهر یک شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهر جدید بهارستان گفت: در هفته دولت 173 کیلومتر راه، 296 واحد مسکن مهر و هشت پروژه عمران و بهسازی در بافت های ناکارآمد شهری در استان اصفهان افتتاح شد.

ساخت 11 درصد مسکن مهر کشور بر عهده اصفهان است

وی افزود: بر این اساس 173 کیلومتر مسیر به سرجمع راه های استان اصفهان اضافه شد و با دو بانده و چهار بانده کردن بسیاری از مسیرهای حادثه آفرین جاده ای امیدواریم به کاهش بروز حوادث و تصادفات کمک کنیم.

بزرگ ترین تقاطع غیرهم سطح در پل غدیر افتتاح می گردد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه فردا بزرگ ترین تقاطع غیرهم سطح در پل غدیر افتتاح می گردد، به موضوع مسکن مهر اشاره و ابراز داشت: در کشور دو میلیون و 100 مسکن مهر داشتیم و بر این اساس به هر استان 70 تا 100 مسکن شامل 6 درصد کل اختصاص می یافت.

وی ادامه داد: ما در استان اصفهان هم اکنون ساخت حدود 11 درصد مسکن مهر کل کشور را شروع کردیم و این خانه ها 161 هزار واحد شهری و 50 هزار واحد روستایی را شامل می گردد.

غلامی ابراز داشت: بیش از 69 واحد سایت مسکن مهر را در شهرهای مختلف استان داشتیم و سه شهر بزرگ جدید مجلسی، فولادشهر و بهارستان حدود 25 درصد مسکن مهر را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از سرجمع واحدهای مسکونی شروع گردیده در دولت قبل 49 درصد قبل از دولت یازدهم و دوازدهم افتتاح و 51 درصد باقیمانده در 6 سال اخیر به انتها رسید.

همه مسکن مهر اصفهان به جز در شهرضا و فولادشهر به بهره برداری رسیده است

وی افزود: علاوه بر افتتاح مسکن مهر و اسکان متقاضیان در این بناها، خدمات زیر بنایی و روبنایی این خانه ها در شش ساله اخیر انجام شد به نوعی که همه واحدها به جز 300 واحد در شهرضا و دو هزار و 500 واحد در فولادشهر افتتاح گردیده است.

غلامی با بیان اینکه در شهر بهارستان با کوشش مدیرعامل ساخت مراکز آموزشی، امنیتی، مذهبی و ورزشی در دستور کار است، گفت: شبیه پروژه های افتتاح گردیده در بهارستان در شهر جدید مجلسی نیز افتتاح گردیده و در فولادشهر نیز در آینده به بهره برداری می رسد.

افتتاح 296 مسکن مهر در نایین، شهرضا و آران و بیدگل

وی افزود: همزمان با این پروژه ها 296 مسکن مهر در نایین، شهرضا و آران و بیدگل افتتاح و 31 پروژه روبنایی شامل 26 واحد تجاری اداری در سایت های مسکن مهر در سطح استان و دو باب مدرسه و سه باب مسجد نیز امروز در اصفهان افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 10

به "ساخت 11 درصد مسکن مهر کشور بر عهده اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 11 درصد مسکن مهر کشور بر عهده اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید