در موضوع کیفیت و سلامت آب استان مماشات نشود

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه این شرکت اعتماد مردم است و نباید خدشه ای به آن وارد گردد گفت: در موضوع کیفیت و سلامت آب با هیچ فردی از مدیر یا کارشناس مماشات نگردد

در موضوع کیفیت و سلامت آب استان مماشات نشود

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ محمد طاهری،درآیین تودیع و معارفه مسئول مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت اضافه نمود: بزرگترین خیانت به مردم دادن آب ناسالم به آنهاست.

وی اضافه نمود: اگر اعتماد مردم را از دست دادیم هیچ چیز نداریم، بنابراین باید هم قسم و هم عهد باشیم چرا که موضوع سلامت مردم در میان است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان اینکه همه ما برای اداره کشور زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی باید به سوگندی که خودمان و مسئولان بالادست ما خورده اند مکلف باشیم خطاب به کارکنان مرکز پایش کیفیت آب اظهارداشت: وظیفه و مسئولیت خود را با تمام توان و همت انجام و طرح های نو ارائه دهید.

محمد طاهری، با تأکید بر ضرورت جمع آوری اطلاعات و داده های درست و متقن اظهار داشت: بدترین موضوع این است که مدیر، اطلاعات درست در دست نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عمر خدمت همه ما سپری می گردد و دیگر فرصت این چنینی برای خدمت به مردم وجود ندارد گفت: دوران کار و خدمت را به شوخی، مسخره، نارضایتی و بدعنقی نگذرانید چرا که این فرصت طلایی است.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوب، ماندگار و باقیات صالحات است اظهار داشت: یقین داشته باشید کارهای نیک، خوب و خدمات ارزشمندی که در دوران کاری انجام داده اید را به عنوان توشه با خود خواهید برد و این امر برای شما عاقبت به خیری خلق خواهد نمود.

این مقام مسئول تأکید کرد: نباید نگاه کارمندی و برطرف تکلیفی وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان همچنین اضافه نمود: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب یکی از حساس ترین صندلی های سازمانی است بنابراین برای انتخاب مدیر جدید این مرکز گزینه های متعددی آنالیز و مشورت های زیادی انجام شد و در نهایت با نظر اکثریت، انتخاب فرد مناسب صورت گرفت.

در این جلسه از خدمات مینا سالارپور مدیر سابق مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان کرمان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و حمید روح الامینی به عنوان سرپرست این واحد معرفی گردید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1610

به "در موضوع کیفیت و سلامت آب استان مماشات نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در موضوع کیفیت و سلامت آب استان مماشات نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید