جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبر در دماوند باید گرفته گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، مجید صفری بعد از ظهر شنبه درجلسه شورای ترافیک شهرستان دماند که با حضور رییس پلیس راه محورهای دماوند و فیروزکوه و مسئول حمل و نقل شهری این شهرستان برگزار گردید طی سخنانی گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و سدمعبر خیابان های دماوند یک عزم و اراده جدی از سوی مسئولین شهری می طلبد که طی این جلسات راه های آن را مورد آنالیز قرار می دهیم.

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبر در دماوند باید گرفته گردد

صفری با اشاره به معابر گیلاوند گفت: درمعابر گیلاوند سوپر مارکت ها صد در صد خیابان را اشغال نموده و کاملا مسیر تردد عابرین را بسته اند و این اشکال دقیقا از ما مسئولین است که نتوانستیم به درستی قانون را اجرا و با این افراد مقابله کنیم.

وی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز این شهرستان نیز گفت: در باره ساخت و سازهای غیر مجاز نیز همین مشکل وجود دارد که به دلیل عدم جلوگیری مسئولین مرتبط و مقابله با این افراد خاطی که اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز می نمایند و افراد به بی قانونی خود ادامه می دهند و باید بگوییم که در بحث آزادسازی حریم راه ها ما هیچ کاری انجام نداده ایم و باید در این مواقع قانون به صورت دقیق اجرا گردد.

فرماندار دماوند درباره سد معبر کیوسک های مطبوعاتی رودهن گفت: این کیوسک ها به یک معضل تبدیل گردیده اند و عملا سوپر مارکت هستند و ارشاد و اصناف باید در این زمینه ورود نمایند و طبق مجوزهایی که برای این کیوسک ها صادر گردیده اند نظارت داشته باشند.

صفری گفت: در 5 شهر دماوند با راه اندازی 5 گشت مشترک که هر شهرداری این تیم را تشکیل دهد می توانیم از بروز این معضلات جلوگیری کنیم لذا اگر مصمم باشیم می توانیم جلوی بی قانونی ها را با برنامه ریزی بگیریم و به هدف برسیم و در این راستا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبر در دماوند باید گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 45

به "جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبر در دماوند باید گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبر در دماوند باید گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید