تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش دوم)

به گزارش مجله پارمیسفان، آشنایی با جاذبه های هلند

معروفیت این کشور به گلهای رنگارنگ و تراکم جمعیتش است. دنیاگردی از صنایع مطرح این سرزمین محسوب می گردد چرا که پتانسیل های جذب دنیاگرد در این کشور به وفور یافت می گردد و سبقه تاریخی، پارک ها و چشم اندازهای این سرزمین آن را به مقصد بی شمار دنیاگرد در سراسر دنیا تبدیل نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب اطلاعاتی از این کشور زیبا به شما ارائه داده و تعدادی از جاذبه های دنیاگردی آن را برای تان توصیف خواهیم کرد.

تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش دوم)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

کیدردیک (Kinderdijk)

کیندردیک که فقط 16 کیلومتر از روتردام فاصله دارد، دهکده ای است که نوزده آسیاب بادی متعلق به قرون وسطی در آن قرار گرفته است. این دهکده مکانی مسحورنماینده و یکی از مهمترین مکان های گردشگری هلند محسوب می گردد. در سال 1997 یونسکو آن را به عنوان میراث جهانی ثبت کرد. سعی کنید زمان سفرتان به این کشور از دوم تا هفتم سپتامبر باشد تا از از رویداد محبوب و رایگان Mills in Floodlight هم بازدید کنید. در این رویداد، شب ها نورپردازی زیبایی روی آسیاب بادی ها انجام می گردد.

پارک ملی بیس بوسخ (Biesbosch national park)

پارک ملی بیسبوچ آخرین منطقه جزر و مد آب شیرین به جا مانده در اروپا می باشد. این منطقه نتیجه بهم رسیدن چندین رود و شکل گرفتن یک دلتای جالب است که حیوانات و گیاهان منحصر بفردی در آن زندگی می نمایند. در این منطقه می توانید به فعالیتهای مختلفی چون دوچرخه سواری، پیاده روی، اسب سواری، قایق سواری و کارهای دیگر بپردازید.

دلفت (Delft)

این شهر کوچک و خوش چشم انداز در کوهپایه های جنوبی هلند قرار گرفته و یکی از خوش چشم انداز ترین و تاریخی ترین شهرهای این کشور به شمار می رود. می توانید با قدم زدن در خیابان های آرام آن و مشاهده کانال های زیبای آن، هلند قدیمی را احساس کنید. حتماً به کلیسای قدیمی آن هم سری بزنید. اگر هنر دوست هستید، مبادا کلکسیون هنرهای تزئینی موزه استدلیک را از دست بدهید.

جزایر فریزیان (Frisian Islands)

جزایر فریزیان که در سال 2009 به وسیله یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شد، درواقع زنجیره ای از جزایر است که از هلند تا دانمارک کشیده شده است. دهکده های تاریخی و جزایر کوچک آن بسیار باشکوه بوده از خصوصیات آنها می توان به سواحل شنی زیبا، پوشش گیاهی انبوه و رمه های گاو و گوسفند آن اشاره نمود. در این جزایر می توانید پیاده روی و دوچرخه سواری کنید یا گوشه ای لم بدهید و چشم اندازهای بکر را به دیدن بنشینید.

ایسومیر (Ijsselmeer)

این دریاچه در نتیجه ساخت یک سد به وجود آمده است و با وسعتی که دارد، بزرگ ترین دریاچه کشور محسوب می گردد. زیبایی این دریاچه شگفت انگیز است و در روزهای سرد و مه آلود زیبایی اش دوچندان می گردد. در این منطقه محافظت شده فعالیت های زیادی از جمله موج سواری، شنا و قایق سواری می توان انجام داد.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2027

به "تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید