(تصاویر) ثبت بالاترین رقم جانباختگان کرونا در برزیل

به گزارش مجله پارمیسفان، شرایط همه گیری کرونا در برزیل از ماه فوریه به علت رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و ظهور نوع برزیلی ویروس کرونا، وخیم شده است.

(تصاویر) ثبت بالاترین رقم جانباختگان کرونا در برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در برزیل طی 24 ساعت گذشته، 84 هزار و 245 نفر و شمار تلفات کرونایی این کشور 3650 نفر افزایش یافت. برزیل پس از آمریکا، دومین کشور دنیا با بالاترین آمار ابتلا به کووید-19 و مرگ و میر ناشی از این بیماری محسوب می گردد.

از ماه فوریه به علت رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و ظهور نوع برزیلی ویروس کرونا موسوم به P 1 که میزان سرایت آن از نوع اصلی ویروس کرونا بیشتر است، شرایط همه گیری در این کشور وخیم شده است.

شرکت های خودروسازی نیسان و تویوتا نیز به علت وخیم تر شدن شرایط همه گیری کرونا، از تعلیق موقت فراوری کارخانه های خود در برزیل به ترتیب به مدت 15 و 10 روز خبر دادند. پیشتر، شرکت های فولکس واگن و مرسدس بنز نیز دست به اقدامی مشابه زدند.

ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل که به علت مدیریت همه گیری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، طی روز های اخیر رویکرد خود را تغییر داده است. رئیس جمهور راست افراطی برزیل به ویژه پس از آنکه بار ها تاثیر واکسن ها را زیر سوال برده بود، حالا خواستار تسریع کمپین واکسیناسیون شده است.

وی روز پنجشنبه در برنامه ای مستقیم در شبکه های اجتماعی همچنان با انتقاد از اقدامات قرنطینه ای، گفت: اگر سیاست تعطیلی همه جا ادامه یابد، نمی دانم که کشورمان به کجا منتهی خواهد شد. اما می خواهم شفاف بگویم که ما خواستار مقابله با ویروس کرونا هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1549

به "(تصاویر) ثبت بالاترین رقم جانباختگان کرونا در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) ثبت بالاترین رقم جانباختگان کرونا در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید