تاج: آن شرکت توان برگزاری بازی با آرژانتین را نداشت ، به موقع جوابشان را دادیم!

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس فدراسیون فوتبال می گوید جواب شرکت پیشنهاددهنده بازی با آرژانتین را به موقع داده اند.

تاج: آن شرکت توان برگزاری بازی با آرژانتین را نداشت ، به موقع جوابشان را دادیم!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس های فراوان امروز (دوشنبه) بیانیه ای راجع به پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه با آرژانتین صادر کرد و از نامعتبر بودن این پیشنهاد گفت. با این حال همچنان تعلل این فدراسیون در پاسخ دادن به این پیشنهاد که حداقل می توانست فشارها را از روی این فدراسیون کم کند، موضوعی است که تنها انفعال دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال را نشان می دهد.

در همین راستا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بدرقه تیم ملی بانوان، درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال شرح داد: فدراسیون فوتبال برنامه بازی های دوستانه تیم ملی را رسما اعلام می نماید. در هر صورت 20-30 پیشنهاد برای فدراسیون فوتبال آمده، حتی امروز یک شرکت به فدراسیون فوتبال آمد و نام 10 کشور را برای برگزاری دیدارهای دوستانه معرفی کرد اما وقتی از کشورها استعلام گرفتیم، دو، سه کشور این موضوع را رد کردند. به همین دلیل برخی از سایت ها بگویند که ایران با آرژانتین بازی نکرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا این فدراسیون زودتر جواب شرکت پیشنهاددهنده بازی با آرژانتین را نداد تا حداقل برای خودش چالش درست نکند، گفت: هیچ مشکل و جنجالی به وجود نیامد. شرکتی به ما پیشنهاد بازی با آرژانتین را داد اما از نظر ما آن ها توان برگزاری چنین دیداری را نداشتند. با این حال جواب این شرکت به موقع داده شد.

او در خاتمه گفت: چند بازی برای تیم ملی در حال آنالیز است اما منتظریم تا از لحاظ فنی تایید شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 41

به "تاج: آن شرکت توان برگزاری بازی با آرژانتین را نداشت ، به موقع جوابشان را دادیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: آن شرکت توان برگزاری بازی با آرژانتین را نداشت ، به موقع جوابشان را دادیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید