بهسازی و سامان دهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان

به گزارش مجله پارمیسفان، معاون میراثفرهنگی آذربایجان شرقی از بهسازی و ساماندهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان اطلاع داد.

بهسازی و سامان دهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، علیرضا قوچی روز دوشنبه 27 مردادماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: خانه های دستکند روستای تاریخی کندوان همه ساله پذیرای گردشگران بی شماری است. با توجه به اهمیت این روستای تاریخی در ابعاد ملی و بین المللی، حفاظت و صیانت از آن همیشه یکی از اولویت های این اداره کل و پایگاه میراثفرهنگی روستای کندوان بوده است، لذا بازسازی و بازسازی بخش های آسیب دیده سنگفرش و کران های این روستا در دستور کار قرارگرفته است.

او از بهسازی و ساماندهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان اطلاع داد و گفت: با توجه به لزوم رسیدگی به سنگفرش روستای کندوان، بهسازی و ساماندهی 1000 مترمربع از سنگفرش روستا در دستور کار اداره کل استان واقع شده است.

معاون میراثفرهنگی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم مطالعات و عملیات بازسازیی کران های روستای کندوان، اظهار کرد: طی سال های اخیر بعضی از کران های روستای کندوان دچار شکست شده اند که اداره کل استان و پایگاه میراثفرهنگی این روستا در راستای بهبود شرایط و جلوگیری از تداوم شکست ها، مطالعات و عملیات بازسازیی را در دستور کار قرار داده که عملیات فوق توسط افراد فنی و متخصص در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1188

به "بهسازی و سامان دهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی و سامان دهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید