برسد به دست امام ضمن رونمایی تحلیل و آنالیز می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، باتوجه به اینکه امام راحل برای امت اسلامی پدر معنوی هستند و قرابت زمانی و موضوعی برای پرداختن به هویت ایشان در شب یلدا ، نشست واکاوی و آنالیز مجازی کتاب برسد به دست امام از سوی فرهنگسرای امام(ره) با مشارکت انتشارات روایت فتح 30آذر ماه ساعت 14برگزار می گردد .

برسد به دست امام ضمن رونمایی تحلیل و آنالیز می گردد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام(ره) ؛ برسد به دست امام شامل مجموعه نامه های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) است که توسط محسن دریا لعل گردآوری و تنظیم شده است . این نشست با حضور فرزانه مردی ، حمید رضا بشیری فراز، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح وحسین جودوی کارشناس و مجری برنامه ،ضمن نقد و آنالیز برای اولین بار رونمایی نیز می گردد.

در مقدمه ناشر آمده است : اولین واژه ای که پس از خواندن هر یک از نامه های این کتاب به ذهن خطور می نماید سادگی و بی پیرایگی آنهاست .نوجوانانی که با ساده ترین کلام به رهبر خویش نامه نوشته اند . ریشه این سادگی و خلوص را باید در منش و روش امام خمینی (ره) جست .

رفتار و گفتار امام با مردم سبب شد تا کوچکترین اعضای جامعه به سادگی حرف های دل خویش را برای ایشان به روی کاعذ بیاورند بی تردید سادگی جاری در این نامه ها از جنس کلام خود امام (ره)است ،چرا که ایشان در صندلی یکی از عالمان عظیم هیچ گاه خود را از پایین ترین افراد جامعه بالاتر نمی دانستند .این نامه ها اسناد زنده ای هستند که نشان می دهند چگونه یک ملت در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند .

این برنامه به شکل زنده از دو صفحه رسمی اینستاگرام فرهنگسرای امام به نشانی imam.farhangsara@و انتشارات روایت فتح revayatfath2@ پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1429

به "برسد به دست امام ضمن رونمایی تحلیل و آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برسد به دست امام ضمن رونمایی تحلیل و آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید