با تور مجازی از رودخانه سن خوان تماشا کنید

به گزارش مجله پارمیسفان، سن خوان یکی از مهم ترین رودخانه های آمریکا در منطقه ای بسیار زیبا و چشم گیر واقع شده است. در این مقاله و از قاب تور مجازی، به رود سن خوان سفر می کنیم.

با تور مجازی از رودخانه سن خوان تماشا کنید

رودخانه سن خوان (San Juan) در منطقه گوس نکس (Goose Necks) آمریکا واقع شده است. گوس نکس قسمتی از آمریکا است که امکان ندارد یک کتاب جغرافیا را باز کنید و تصویری از آن را در کتاب موردبحث، پیدا نکنید! منحنی های بزرگ شکل گرفته روی این رودخانه که به آفرینش یک منطقه جهانگردی به شدت زیبا دست زده اند، 25 میلیون سال پیش شکل گرفتند

رودخانه سن خوان شاخه ای بزرگ و مهم از رودخانه کلورادو است که در جنوب غربی ایالات متحده آمریکا جریان پیدا می نماید. این رودخانه به جاری شدن در چهار منطقه کلورادو، نیو مکزیکو، اوتا و آریزونا، به رودخانه های موجود در این منطقه ها می ریزد. سن خوان یک روخانه بزرگ است که طول آن به 616 کیلومتر مربع می رسد. همراه ما باشید که در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به این منطقه مجذوب نماینده و دیدنی سفر می کنیم.

با وجود اینکه منطقه مورد بحثمان در سال 1700 میلادی به وسیله محققان اروپایی کشف شده بود، تا سال 1860، هیچ ساکنی نداشت تا اینکه جستجوگران طلا و نفره با پیدا کردن رودخانه سن خوان و زیبایی های اطراف آن، در گروه هایی پرتعداد تصمیم گرفتند در آنجا ساکن شده و زندگی نمایند. این منطقه با میزبانی از منابع غنی اروانیوم و فسیل های کهن از نژادهای باستانی موجودات زنده، برای داشنمندان هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این موارد، وجود معادن طلا و نقره را هم اضافه کنید تا به اهمیت بسیار بالای منطقه گوس نکس، رودخانه سن خوان و این ناحیه از آمریکای شمالی پی ببرید.

علاوه بر این رودخانه، ناحیه گوس نکس با داشتن طبیعتی به خصوص، همه ساله از دسته های پرتعداد جهانگرد ها و گردشگران میزبانی می نماید. این منطقه، یک سرزمین حقیقتا بی آب و علف است که دست نخورده بودنش، آن را به یک جاذبه دیدنی تبدیل نموده است. به همین علت هم هست که جهانگرد های ناحیه گوس نکس باید همراه با خود آب و غذا ببرند چراکه به محض تشنه یا گرسنه شدن، در این منطقه هیچ مورد خاصی برای خوردن یا آشامیدن وجود ندارد! در ادامه و به وسیله بخش ابتدایی این مطلب و بدون نگرانی از تشنگی یا گسرنگی احتمالی که در سرزمین گوس نکس برایمان حادث گردد، می توانیم از خانه و از قاب تور مجازی، به رودخانه سن خوان سفر کنیم.

خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2066

به "با تور مجازی از رودخانه سن خوان تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از رودخانه سن خوان تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید