بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt بهار سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش مجله پارمیسفان، بازی رایگان و بتل رویال خون آشام: بالماسکه - شکارخون (Vampire: The Masquerade - Bloodhunt) در بهار سال آینده عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده اما این بازی در همان بازه زمانی از حالت دسترسی زودتر خارج خواهد شد. بازی خون آشام برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. سازنده آن هم شرکت شارکماب (Sharkmob) است.

بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt بهار سال آینده عرضه خواهد شد

کارگردان بازی ومپایر: بالماسکه - شکارخون در مصاحبه ای گفت:

بازی خون آشام: بالماسکه - شکارخون یک بازی به سبک بتل رویال است. تفاوت این بازی با دیگر موارد در سبک خاص آن و اینکه تمامی افراد خون آشام هستند، است. شما باید با استفاده از قابلیت های خاص هر کرکتر داخل بازی بتوانید آخرین فرد به جای مانده باشید.

تا الان 3 دسته کلی زیر از کاراکترها معرفی شده اند.

  1. Brujah - این افراد بسیار زود عصبانی شده و بسیار خشن هستند. نام کاراکترهای معرفی شده در این دسته: Brute و Vandal
  2. Nosferatu - این افراد در زمینه جاسوسی بسیار ماهر هستند. شما می توانید اطلاعات بسیاری را از آن ها به دست بیاورید. نام کاراکترهای معرفی شده در این دسته: Saboteur و Prowler
  3. Toreador - این خون آشام ها از زیبایی خود علیه دشمن استفاده می نمایند. به گونه ای که حواس دشمنان را پرت نموده و سپس آن ها را از بین می برند. نام کاراکترهای موجود در این دسته: Muse و Siren

همین طور که می بینید، بازی خون آشام: بالماسکه - شکارخون با هر بازی بتل رویالی که تا الان عرضه شده بسیار تفاوت دارد. سبک خاص این بازی باعث شده تا بتواند هواداران زیادی در این مدت پیدا کند. از طرفی رقابت در سبک بتل رویال نیز بسیار زیاد است. به همین علت باید صبر کرد و دید که این بازی چگونه عمل خواهد نمود.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2032

به "بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt بهار سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt بهار سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید