بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: مربی تیم هندبال سوریه گفت: بازی بسیار خوبی مقابل عمان انجام دادیم و بازیکنانم باجان و دل بازی کردند و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، جاسم السبکی مربی تیم هندبال سوریه اظهار کرد: تیم ما در حالی گام به مسابقات هندبال جوانان آسیا گذاشته است که ما دیدار تدارکاتی نداشتیم و به خاطر شرایط سوریه خارج از کشور نیز اردویی برگزار نکردیم و این کار ما را برای حضور در این مسابقات سخت می نماید.

وی اضافه کرد: بازی بسیار خوبی مقابل عمان انجام دادیم و بازیکنانم باجان و دل بازی کردند و من از عملکرد بازیکنانمان راضی هستم.

مربی تیم هندبال سوریه اعلام نمود: عمان تیم خوبی است و کسب تساوی مقابل این تیم رضایت بخش بود. همان طور که شاهد بودید در طول بازی نتیجه در حال تغییر بود و هیچ کدام از تیم ها نسبت به تیم دیگری فزونی نداشت.

جاسم السبکی توضیح داد: تیم ما تیم جوانی است و مطمئناً در سال های بعد می تواند نتایج بهتری کسب کند و این مسابقات می تواند برای بازیکنان جوان ما تجربه خوبی باشد.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان میزبان این رقابت ها تأکید کرد: تبریز یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و تمدن بالایی دارد. من 4 بار به ایران سفر کردم و تبریز را دیدم و واقعاً شهر زیبایی است و بودن در این شهر لذت بخش است.

مربی تیم هندبال سوریه گفت: گروهی که ما در آن قرار گرفتیم گروه سختی است و قهرمان و نایب قهرمان سال گشته در این گروه حضور دارند و این کار ما را سخت می نماید بااین حال برای صعود امیدواریم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 312

به "بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید