بازگشت نوریچ سیتی به لیگ برتر انگلیس پس از تنها 9 ماه!

به گزارش مجله پارمیسفان، تیم فوتبال نوریچ سیتی در فاصله 5 هفته به سرانجام لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، جواز صعود به لیگ برتر جزیره را کسب کرد.

بازگشت نوریچ سیتی به لیگ برتر انگلیس پس از تنها 9 ماه!

به گزارش خبرنگاران، نوریچ سیتی پس از تنها 9 ماه از زمان سقوطش از لیگ برتر فوتبال انگلیس به لیگ دسته اول (چمپیونشیپ) دوباره جواز حضور در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی جزیره را کسب کرد.

این اتفاق قبل از آنکه حتی صدرنشین جدول رده بندی چمپیونشیپ بازی امشب (شنبه) خود برابر بورنموث در هفته چهل و دوم را انجام دهد رخ داد زمانی که سوانزی، تیم سوم جدول رده بندی که 15 امتیاز از نوریچ کمتر داشت، در خانه برابر ویکوم واندررز به تساوی 2-2 رضایت داد و برنتفورد رده چهارمی که 17 امتیاز از صدر جدول فاصله داشت هم برابر تیم میلوال به تساوی بدون گل بسنده کرد. به این ترتیب نرسیدن تیم های سوم و چهارم جدول به نوریچ صدرنشین در 4 بازی آخرشان قطعی شد و از آنجایی که در انگلیس دو تیم برتر چمپیونشیپ به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند، بازگشت نوریچ به بالاترین سطح از فوتبال جزیره مسجل شد.

با قطعی شدن صعود نوریچ، اکنون قناری ها که با 90 امتیاز دست نیافتنی به نظر می رسند، تمرکز خود را روی کسب پانزدهمین بازی بدون باخت متوالی شان و کسب مقام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1617

به "بازگشت نوریچ سیتی به لیگ برتر انگلیس پس از تنها 9 ماه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نوریچ سیتی به لیگ برتر انگلیس پس از تنها 9 ماه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید