این پیراهن ها تابستان سال جاری مد شده اند

به گزارش مجله پارمیسفان، با گرم شدن هوا بیشتر خانم ها به سراغ لباس های آزاد و ختک می روند. اگر شما هم دوست دارید همراه با مد روز جلو روید و جدیدترین مدل ها تابستانه را بشناسید، همراه ما باشید.

این پیراهن ها تابستان سال جاری مد شده اند

در میان تمام لباس های تابستانه، پیراهن های تابستانه در طرح ها و مدل های مجذوب کننده یک چیز دیگر هستند. این پیراهن ها انواع رنگ ها را دارند و در مدل های کوتاه و بلند و… قابل دسترس هستند. پس برای تماشا این مدل ها زمان را از دست ندهید و همراه این مطلب از مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

انواع مدل پیراهن های تابستانه

در این مطلب چند مدل از برترین مدل پیراهن های تابستانه را به شما نشان می دهیم.

پیراهن های نخی تابستانه کوتاه

یکی از انواع مدل پیراهن های تابستانه، پیراهن های نخی و کوتاه هستند. این مدل برای دختران گزینه بسیار مناسبی است و این پیراهن را هم دخترهای قدبلند و هم قدکوتاه ها می توانند استفاده نموده و در مهمانی ها بدرخشند. برش این مدل پیراهن ها معمولاً به گونه ای است که بر روی کمرتنگ شده و باعث مجذوب کنندهیت و زیباتر نشان داده شدن اندام شما می گردد.

پیراهن های تابستانه بلند

این پیراهن ها با پارچه های نخی و طرح دار استفاده می گردد. در تابستان سال جاری این مدل پیراهن اگر آستین نیز داشته باشد، گزینه بسیار مناسبی است که جایگزین مانتو نیز می تواند بگردد؛ بنابراین حتماً در این فصل یکی از این مدل پیراهن ها را باید خریداری کنید و از خنکی و سبکی آن نهایت لذت را ببرید.

پیراهن های تابستانه یقه دار

پیراهن های تابستانی یقه دار یکی از راحت ترین و زیباترین انواع لباس برای دختران جوان تا زنان میان سال است. این نوع پیراهن های کوتاه یا بلند معمولاً از پارچه های پنبه ای دوخته می شوند که با طرح یقه های متفاوت تکمیل می شوند.

این مدل لباس هم برای مهمانی های رسمی و هم یک جمع محبت آمیز گزینه مناسبی برای انتخاب کردن است. اگر همراه با این پیراهن ها کفش های کنفی با پاشنه بلند نیز انتخاب کنید، یک تیپ مجذوب کننده و عالی را برای خودتان تشکیل می دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب این شغل ها برای پوست و زیبایی مضرند را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2273

به "این پیراهن ها تابستان سال جاری مد شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پیراهن ها تابستان سال جاری مد شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید