اپل در ایتالیا از نوکیا جا ماند

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: نوکیا با فروش 396 هزار واحد از اسمارت فون های خود در سه ماهه دوم امسال در ایتالیا و غرب اروپا توانست از اپل پیش افتد.

اپل در ایتالیا از نوکیا جا ماند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، مؤسسه تحقیقاتی IDC اعلام نموده که عملکرد نوکیا در انگلستان و ایتالیا در حوزه فروش اسمارت فون ها بسیار قابل توجه است به گونه ای که موجب شده این برند فنلاندی در ایتالیا برای سه ماهه دوم سال 2013 دومین برند پر فروش در این منطقه باشد.

رشد سالانه 17 درصد نوکیا در برابر سایر برندها موجب شده که در حال حاضر در این منطقه صندلی دوم را به خود اختصاص دهد و بعد از سامسونگ قرار گیرد.

اما موضوع مهم این است که نوکیا توانست از اپل پیش افتد و میزان فروش خود در انگلستان را تا دو برابر و به میزان 396 هزار واحد فروش در سه ماهه دوم امسال ارتقا دهد.

به هر حال باید دانست با توجه به اینکه نوکیا در این بازه زمانی بالغ بر 1.8 میلیون دستگاه اسمارت فون فروخته است، هنوز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 11 درصد افت را از خود نشان می دهد اما با این حساب رشد این برند در اروپا و در منطقه غرب آن حاکی از این است که تمامی برندها با افت روبرو شده اند و تنها افت نوکیا کمتر از دیگران بوده که موجب شده تا رتبه چهارمین پرفروش بالا بیاید.

نوکیا با توجه به اینکه استراتژی خود در ارائه محصولات بیشتر و جدیدتر را تغییر داده و جواب خوبی هم از این موضوع گرفته است، انتظار می رود که این روال برای فعالیت های آینده این برند نیز حفظ گردد و محصولات جدیدتری از خانواده هایی چون لومیا یا از نسل جدید در این منطقه و سایر نقاط پر فروش آن رونمایی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 341

به "اپل در ایتالیا از نوکیا جا ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در ایتالیا از نوکیا جا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید