از حضور روح سرگردان کارگر گورستان تا رفت و آمد مسافران زمان در عمارت مرموز؛ این ساختمان تسخیر شده است!

به گزارش مجله پارمیسفان، قصد داریم سری به ساختمانی مرموزی بزنیم که از زمان ساختش تاکنون، همواره با واژه ترس ارتباطی تنگاتنگ و سرگذشتی پرتراژدی داشته است.

از حضور روح سرگردان کارگر گورستان تا رفت و آمد مسافران زمان در عمارت مرموز؛ این ساختمان تسخیر شده است!

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش، عمارت ریدل که در سال 1905 در خیابان پالم پیچ فلوریدا ساخته شد. این خانه ابتدا محل سکونت نگهبانان گورستان وود لاون در همان نزدیکی بوده است و بعد ها به عنوان ملک شخصی استفاده می گردد. تا یک قرن پیش، چون دفن مردگان به همراه وسایل با ارزش و جواهرات شان عادی بوده، نگهبانانی هم به کار گرفته می شدند تا از وسایل باارزش داخل قبر ها محافظت نمایند.

نخستین شایعه ای که درباره این خانه درظاهر معمولی گفته می گردد، درباره مرددرشت هیکلی است به نام باک که در گورستان کار می نموده است. این طور که از شنیده ها برمی آید او پس از یک مشاجره لفظی در شهر کشته می گردد و بعد ها روحش در زمین های اطراف و ورودی خانه که محل غذاخوردن کارگران بوده، دیده می گردد. سال ها بعد، این خانه محل اقامت شهردار، کارل ریدل می گردد. ریدل علاوه بر وظایفش باید گورستان را هم مدیریت می کرد.

در طول اقامت او، گویا قرار نبود که افسانه روح آقای باک دست از این خانه بردارد و روزبه روز شایعات و داستان های ارواح این خانه، پیچیده تر می شد. خدمتکاران اغلب از شنیدن صدای به هم خوردن زنجیر، همهمه و ناله های ترسناک و جابه جایی وسایل خانه شکایت داشتند. این خانه هرگز روی آرامش به خود نمی دید و کار به جایی رسید که بسیاری از خدمتکاران از خانه خارج شدند و حاضر نبودند به هیچ قیمتی به این مکان ترسناک برگردند.

در سال1980، عمارت ریدل را که خراب و متروکه شده بود، به برادرزاده کارل ریدل یعنی جان می سپارند تا کار های لازم را برای حفاظت از آن انجام بدهد. جان هم برای پاک کردن این خانه از افسانه های ترسناک، تصمیم می گیرد خانه را از محل اصلی خود جابه جا کند و به دهکده یستریر انتقال دهد. در عملیات انتقال و بازسازی این خانه، داستان هایی مبنی بر وجود ارواح در این خانه، دوباره برسر زبان ها می افتد. می گویند که یک روز صبح وقتی نجار ها به محل کار خود می رسند، متوجه می شوند که ابزار کارشان از اتاق زیر شیروانی ناپدید و در جای دیگری قرار داده شده است.

همچنین گزارش می شد که پنجره های طبقه سوم به طرز مشکوکی شکسته شده است. کارگران که از این اتفاق های عجیب وحشت زده شده بودند، عملیات بازسازی خانه را برای شش ماه متوقف کردند. بالاخره با هر سختی، بازسازی خانه تمام و به این مناسبت جشنی برگزار می گردد. وقتی به نظر می رسید ماجرا های ریدل دیگر تمام شده، حضور دو مهمان با لباس های قرن بیستمی غیرمعمول، توجه مهمانان را برمی انگیزد. همه تصور می کردند این دو مهمانِ عجیب هنرپیشه هستند.

اما اوضاع زمانی پیچیده شد که در گالری عکسی که از تصاویر خانه قبل از نوسازی برای بازدیدنمایندگان به نمایش گذاشته شده بود، مهمانان متوجه این دو فرد مشکوک در عکس ها شدند و وقتی به خود آمدند دیگر اثری از آن ها نبود! این داستان برای هواداران نظریه سفر در زمان کافی بود تا این دو فرد را مسافران زمان از گذشته بدانند که برای سرکشی به خانه تسخیرشده به مهمانی آمده بودند و به این ترتیب قضیه عمارت ریدل، پیچیده تر گردد.

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 650

به "از حضور روح سرگردان کارگر گورستان تا رفت و آمد مسافران زمان در عمارت مرموز؛ این ساختمان تسخیر شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از حضور روح سرگردان کارگر گورستان تا رفت و آمد مسافران زمان در عمارت مرموز؛ این ساختمان تسخیر شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید