ادامه تردیدهای اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی صربستان، لالوویچ زمان می خرد؟

به گزارش مجله پارمیسفان، درحالیکه پیش از این گفته شده بود که روز 14 مهر ماه اتحادیه جهانی تصمیم قطعی اش برای برگزاری مسابقات جهانی را اتخاذ خواهد نمود، اما همچنان تردیدهای لالوویچ در این خصوص ادامه دارد.

ادامه تردیدهای اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی صربستان، لالوویچ زمان می خرد؟

به گزارش خبرنگاران، بعد از نظرخواهی اتحادیه دنیای برای برگزاری مسابقات دنیای 2020 صربستان، بسیاری از کشورها آرام آرام تمرینات و اردوهای تیم ملی خود را در شرایط قرنطینه شروع کردند.

اتحادیه دنیای کشتی که همچنان تا آبان ماه فعالیت های خود را تعلیق نموده، پیش از این برگزاری مسابقات دنیای نوجوانان و امیدها را لغو نموده است و اما صربستان از میزبانی مسابقات دنیای بزرگسالان و جوانان برای اولین بار اطلاع داد.

در شرایطی که انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه UWW باید تا انتها سال 2020 میلادی به انجام رسید، به نظر می رسید که لالوویچ از کشور خود صربستان هزینه نموده که بتواند مسابقه ای دنیای را به منظور برگزاری انتخابات، به انجام رساند.

با این وجود تا امروز که اخبار مربوط به قطعیت برگزاری این رقابت ها به صورت قطره چکانی در اختیار فدراسیون های عضو قرار گرفته و به نظر لالوویچ و همکارانش در حال خریدن زمان هستند.

پیش از این در سایت اتحادیه دنیای و همچنین تماس تلفنی علیرضا دبیر با رئیس UWW عنوان شده بود که تکلیف برگزاری مسابقات جوانان و بزرگسالان دنیا تا 14 مهر ماه معین خواهد شد که اتحادیه دنیای چند روز پیش تازه از فدراسیون های عضو خواسته است تا 17 مهرماه در خصوص حضور تیم های خود در مسابقات دنیای اعلام آمادگی نمایند.

همچنان موضوع مهم در این خصوص مسئله برگزاری انتخابات رئیس و هیئت رئیسه اتحادیه دنیای است، چیزی که باعث شده UWW کار را از همان ابتدا مثل خیلی دیگر از فدراسیون های دنیا یکسره نکند و ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات دنیای ادامه دار باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1268

به "ادامه تردیدهای اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی صربستان، لالوویچ زمان می خرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تردیدهای اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی صربستان، لالوویچ زمان می خرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید