اجاره ویلا کردان در سفری کوتاه، مقرون به صرفه و پر انرژی

به گزارش مجله پارمیسفان، رپرتاژ آگهی - بسیاری از تهرانی ها، برای یک بار هم که شده سفری به کردان داشته اند. این روستای زیبا، خوش آب و هوا و ویلانشین، هم به تهران نزدیک است و هم ویلاهای بسیار زیبایی در آن ساخته شده اند. اقامتگاه های این شهر بسیار متنوع بوده و هر نوع سلیقه ای را می تواند راضی کند. برای اجاره ویلا در کردان، نیازی نیست به خود منطقه کردان رفته و در بازدید حضوری ویلای خود را انتخاب کنید. در شیوه های مدرن سفر، برای یافتن اقامتگاه مناسب کافیست در اینترنت، عبارت اجاره روزانه ویلا در کردان را جستجو نموده و به یکی از وبسایت های ارائه دهنده خدمات اقامتی سفر وارد شوید.

اجاره ویلا کردان در سفری کوتاه، مقرون به صرفه و پر انرژی

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جاذبه های گردشگری کردان

شاید بهتر باشد پیش از سفر، از جاهای دیدنی کردان بیشتر آگاه باشیم. این موضوع به ما یاری می نماید که بتوانیم با تسلط و اشراف بهتری برنامه سفر خود را بچینیم. حقیقت آن است که خیلی از مسافران کردان، جز اقامت در ویلای خود در کردان و دورهمی و مهمانی گرفتن در آن، تصور دیگری نسبت به کردان ندارند. اما در واقع کردان یک منطقه توریستی زیبا می باشد که که در آن جاذبه های طبیعی و تاریخی در کنار هم قرار گرفته اند. در ادامه با هم بعضی از این موارد را مرور می کنیم.

رود کردان

یکی از دیدنی ترین و پر طرفدارترین جاذبه های شهر کردان، رود کردان می باشد. در واقع مهم ترین دلیل آب و هوای خوب و سرسبزی کردان، همین رود است. رود کردان از کوهستان کهار عظیم شروع شده و در انتهای راستا خود به رودخانه شور می رسد. این رودخانه، رودی پرخروش و پر آب بوده که در راستا جریان خود از دو شهر ساوجبلاغ و نظرآباد گذر می نماید. راستا طولانی کناره رود کردان، برای طبیعت گردی و پیک نیک فضای بسیار خوبی می باشد. برای کمپ کردن در حاشیه رود کردان، نیازی به آن نیست که همانند کمبود تجهیزات و وسایل سفری باشیم.

از آنجا که در کردان به دلیل ویلایی و مسکونی بودنش، همه گونه امکانات یافت می شود، مسئله ای در این زمینه وجود نخواهد داشت. فقط لازم می باشد که کیسه خواب، چادر مسافرتی مناسب و وسایل ضروری مربوط به کمپینگ را به همراه داشته باشیم. کردان در اغلب روزهای سال هوای مناسبی دارد. اما در روزهایی که به دلیل شرایط جوی و فصلی، امکان بارندگی وجود دارد، باید با تجهیزات لازم به این کار اقدام کنید و تا جای ممکن هم در این نوع آب و هوا کمپ نکنید. در خصوص رود کردان این نکته هم لازم به ذکر می باشد که شعبه های این رود با نام های برغان و دروان از این رود جدا شده و راستا متفاوتی را در پیش می گیرند.

کوه های کهار و ناز

کردان در دره ای میان کوه های مرتفع اطراف قرار گرفته. وجود همین کوه ها و دره ای بودن آن را می توان به اسم یکی از دلیل های آب و هوای مطبوع این روستا دانست. مهم ترین کوه منطقه کردان، کوه کهار می باشد که بلندی آن 4000 متر می باشد. بسیاری از مسافران کردان را کوهنوردان حرفه ای تشکیل می دهند که به قصد فتح این کوه راهی کردان می شوند. در راستای همین موضوع هم است که یک گروه کوهنوردی حرفه ای به نام سنگ سو، طی سالیان گذشته در این منطقه ایجاد شده. اغلب گروه ها و تورهای کوهنوردی که راهی منطقه کردان می شوند، تحت نظارت گروه سنگ سو به کوه پیمایی و فتح قله کهار اقدام می نمایند.

بر طبق تجربه و آب و هوای منطقه، برترین زمان کوه پیمایی در کردان، اواخر بهار می باشد. البته کهار تنها قله بلند کردان نیست و کوه دیگری به نام کوه ناز با ارتفاع 4108 متر دیگر قله ایست که گردشگران راهی آن می شوند.در حاشیه روستای آغشت کردان هم کوهستان هایی با ارتفاع های اندک وجود دارند. برای تجربه کوهنوردی در کردان لازم نیست حتما مجهز به تجهیزات حرفه ای کوهنوردی باشید و یا به ارتفاعات بلند آن صعود کنید. از آنجا که ابتدای راستا کوهنوردی کردان، از بین باغ های سرسبز و طبیعت دیدنی این روستا می گذرد، شما می توانید در همان دامنه های کم ارتفاع این کوه ها، کوه پیمایی نموده و از این طبیعت گردی لذت ببرید.

برج مقبره

کردان فقط شهر طبیعت زیبا و دل انگیز نیست، در این شهر جاذبه های تاریخی ارزشمندی هم وجود دارد. یکی از این موارد برج مقبره کردان است که برای اهالی کردان یک زیارتگاه کهن و بسیار گرانقدر تلقی می شود. البته کارشناسان میراث فرهنگی بر این باورند که این قلعه در روزگاران دور برای مقاصد نظامی مورد استفاده قرار می گرفته. این برج بنابر بعضی روایت ها، آرامگاه یکی از نوادگان امام چهارم شیعیان می باشد. در سال 86 برج مقبره کردان از طریق سازمان میراث فرهنگی، بازسازی شده. این مقبره به جز آن که از نظر مذهبی و تاریخی باارزش محسوب می شود، فضای سبز و دل انگیز اطرافش هم، بر ارزش آن افزوده.

دو درخت توت و چنار قدیمی هم که در کناره جاده مقبره واقع شده اند، از جمله زیبایی های این مقبره می باشند. مسافران کردان و بازدید نمایندگان برج مقبره در زیر این دو درخت، لحظاتی را استراحت نموده و اتراق می نمایند. برج مقبره، بنایی آجری است که بر طبق نظر کارشناسان، به دوره سلجوقی باز می شود. بر روی دیواره های برج سوراخ هایی کار گذاشته شده که باعث می شود در محیط درونی آن، هوا در جریان باشد و مانع از بین رفتن دیواره ها بر اثر رطوبت بشود.

اجاره ویلا استخردار در کردان

یکی از جذابیت های ویلاهای کردان استخردار بودن آنهاست. بسیاری از افراد در کردان در پی ویلاهایی می گردند که دارای استخر بوده تا بتوانند در آب و هوای مطبوع این شهر، از آب تنی در استخرهای مجهز و تمیز این ویلاها لذت ببرند. این استخرها هم از نوع سرباز و هم سرپوشیده هستند و در هر آب و هوایی می توانید از آنها بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که باید حتما در زمان مناسب اقدام به رزرو ویلا در کردان بکنید، چرا که به ویژه در تعطیلات، ویلاهای این منطقه به سرعت پر می شوند.

اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران، سریع و آنلاین

ارائه خدمات اقامتگاهی باکیفیت سفر، نیازمند تخصص ویژه ایست که محصول سال ها تجربه می باشد. شرکت لوکس ویلا به اسم یکی از مراجع حرفه ای سفر، در وبسایت خود در زیباترین و مهمترین شهرهای توریستی ایران، برترین اقامتگاه ها را برای اجاره روزانه به مسافران و گردشگران ارائه می دهد. فرایند انتخاب و رزرو ویلا در لوکس ویلا آنلاین و تلفنی بوده و به سرعت و آسانی انجام می پذیرد. لوکس ویلا همراه شماست تا برترین سفرها و ایرانگردی ها را تجربه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1798

به "اجاره ویلا کردان در سفری کوتاه، مقرون به صرفه و پر انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا کردان در سفری کوتاه، مقرون به صرفه و پر انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید