ابهام در برگزاری مسابقات گزینشی کشتی با وجود تاکید IOC؛ خبری از تاریخ و میزبان نیست

به گزارش مجله پارمیسفان، با وجود تاکید چندباره IOC بر عدم تعویق بازی های المپیک تابستانه، همچنان از تاریخ و محل برگزاری مسابقات گزینشی کشتی خبری نیست.

ابهام در برگزاری مسابقات گزینشی کشتی با وجود تاکید IOC؛ خبری از تاریخ و میزبان نیست

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش کمیته بین المللی المپیک رسما تایید کرد که المپیک در موعد مقرر برگزار خواهد شد. توماس باخ در آخرین موضع خود درخصوص این رویداد بزرگ و شرایط فعلی دنیا در مورد سرایت و شیوع کروناویروس در سراسر دنیا، تاکید کرد که IOC در حال بررسی سناریوهای مختلفی در مورد برگزاری المپیک است اما لغو این بازی ها در میان نیست.

همانطور که باخ تاکید دارد؛ نمی شود هرگز با اطمینان در مورد آینده صحبت کرد چون شیوع و میزان تلفات ویروس کووید 19 به حدی غیرقابل پیش بینی شده که اساسا نمی شود برنامه ریزی درستی داشت.

چیزی که مشخص است کمیته بین المللی المپیک اصرار بر برگزاری المپیک در زمانی که از قبل برایش مشخص شده دارد و تزریق امیدواری به دنیا با برگزاری المپیک در موعد مقرر را یکی از کارهایی می داند که دنیا در شرایط فعلی اش به آن نیاز دارد.

با این وجود هنوز اتحادیه دنیای کشتی تصمیم قطعی خود در مورد چگونگی تقسیم سهمیه های باقی مانده المپیک نگرفته و همچنان زمان و میزبان گزینشی های چند قاره از جمله آسیا نامشخص است.

درخصوص اروپا میزبان مشخص، اما زمان همچنان نامعلوم و در حد برآورد است.

همه کشتی گیران این قاره ها در بلاتکلیفی به سر می برند و بعضی نیز مسائل شان بیشتر از سایرین است چراکه میزان شیوع و تلفات کروناویروس در آنجا بیشتر بوده است.

همچنان همه در انتظار اعلام رسمی و قطعی اتحادیه دنیای کشتی درخصوص برگزاری مسابقات گزینشی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 919

به "ابهام در برگزاری مسابقات گزینشی کشتی با وجود تاکید IOC؛ خبری از تاریخ و میزبان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در برگزاری مسابقات گزینشی کشتی با وجود تاکید IOC؛ خبری از تاریخ و میزبان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید