آژیرهای مختلف آمبولانس نشانه چیست؟

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران : صدای آژیر آمبولانس خبر از حادثه می دهد، اما این صدا انواع مختلفی دارد که هر کدام معنای خاصی دارند و رانندگان آمولانس به هنگام ماموریت از آنها استفاده می نمایند.

آژیرهای مختلف آمبولانس نشانه چیست؟

به گزارشخبرنگاران به نقل از خبرنگاران: صدای آژیر آمبولانس فریاد بیماری است که منتظر درمان است و احتیاج به ادامه حیات دارد؛ راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از رانندگان می خواهد تا جهت را برای عبور او باز نمایند.

بسیاری از ما به نوع آژیر آمبولانس توجه نمی کنیم و همواره می پنداریم بیماری در حال اعزام به بیمارستان است اما جالب است، بدانید آمبولانس ها 3 نوع آژیر مختلف دارند که هر کدام معنی خاص خود را دارد.

انواع صدای آژیر آمبولانس به توضیح ذیل است:

آژیر اول: آژیر اول که صدای آرامی دارد، وقتی به صدا در می آید که آمبولانس حاوی بیماری با حال عمومی خوب باشد اما ممکن است حال بیمار تغییر کند و بدتر گردد.

آژیر دوم: این آژیر مهم ترین آژیر هر آمبولانسی است و زمانی به صدا در می آید که آمبولانس بیمار بسیار بدحالی را حمل می نماید و دقیقه ها و ثانیه ها برای درمان او بسیار مهم است و احتیاج به ادامه حیات دارد. راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از رانندگان می خواهد تا جهت را برای عبور او باز نمایند زیرا بیمار باید برای احیا به مرکز اورژانس بیمارستانی به سرعت انتقال داده گردد.

آژیر سوم: راننده آمبولانس با فعال کردن این صدای آژیر این پیام را به دیگران می رساند که آمبولانس به حوادث و سوانح مانند تصادفات ترافیکی و بلایای طبیعی و ... در حال اعزام است و تعلل و در ترافیک ماندن برای آمبولانس به معنی در خطر افتادن جان انسان هاست.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1309

به "آژیرهای مختلف آمبولانس نشانه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژیرهای مختلف آمبولانس نشانه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید