کوچه های زیبا

به گزارش مجله پارمیسفان، هر وقت به شهر دیگری می‌رسید , اولین کاری که می‌کنید این است که نقشه را بردارید . تو نمی‌خواهی از دست بدهی . اما زمانی که به مرکز یا شهر قدیمی رسیدید , باید با ضربه زدن به خیابان باریک , کوتاه و یا بلند مدت آن را بررسی کنید . حتی خوب است که در وب این خیابان‌ها گم شوید که شما را به the گوشه شهر می‌برند . این راه‌های زیبا را که برای خودشان زیبا هستند بررسی کنید .

کوچه های زیبا

10. کولمار , منطقه آلزاس , فرانسه
این شهر قدیمی که به خوبی حفظ شده‌است , شهر کولمار را به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای فرانسه تبدیل کرده‌است . این شهر مانند داستان پریان به نظر می‌رسد و در خیابان‌های رمانتیک آن یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها می‌باشد .
9. Birgu , مالت
شهر مستحکم تاریخی که در کنار بندر بزرگ احداث شد یک جاذبه توریستی معروف است . کلیساهای قدیمی , کاخ‌ها , و موزه‌ها در اطراف پراکنده شده‌اند و با یک تار از خیابان‌های باریک و کوچه‌های تنگ و باریک , که واقعا برای کشف جالب هستند , متصل شده‌اند .
8. ویلنیوس , لیتوانی
شهر قدیمی باشکوه یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌های شهری در اروپای شرقی است . این شهر توسط یونسکو محافظت می‌شود و شامل بسیاری از ساختمان‌های زیبا از دوره‌های مختلف تاریخی است . بیشتر خیابان‌های باریک دارای پیاده‌روهای سنگی معتبر قدیمی هستند .
7. Chefchaouen , مراکش
این استان به خاطر ویژگی منحصر به فرد و منحصر به فرد آن برجسته است : خانه‌های آبی و alleys . مردم محلی برای مهمان‌نوازی و مهمان‌نوازی شان مشهور هستند . Chefchaouen همچنین برای صنایع دستی محلی معروف است که در بازارها و غذاهای محلی به فروش می‌رسند .
6. Bibury , Gloucestershire , انگلستان
روستای قدیمی که در کتاب Domesday ( 1086 ) ذکر شده , به خاطر کلبه‌های سنگی خود که در قرن هفدهم ساخته شده‌است , مشهور است . Bibury که اغلب به عنوان زیباترین روستا در انگلستان شناخته می‌شود , قطعا بسیار جذاب و بسیار انگلیسی است . همچنین کوچه‌های قدیمی و خیال‌انگیز آن .
5. Dubrovnik , کرواسی
این شهر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی در کشور محسوب می‌شود . این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . در میان بسیاری از کوچه‌های تنگ و precipitous , Stradun خیابان اصلی است که از طریق شهر قدیمی عبور می‌کند .
4. سان خوان پیر , پورتوریکو
سن خوان که در قرن 16 میلادی پایه‌گذاری شد , قدیمی‌ترین اسکان در پورتوریکو است . این سازمان مکان‌های مختلفی را نشان می‌دهد که یونسکو آن را محافظت می‌کند . خانه‌های پر جنب و جوش و خیابان‌های منحصر به فرد , که از آجرهای آبی ساخته شده‌بودند , یک cityscape تماشایی تشکیل می‌دادند .
3. پینگ کردن یائو , چین
شهر باستانی پینگ یائو به عنوان مرکز مالی چین در قرن 14 مورد استفاده قرار گرفت . امروزه به خاطر دیواره‌ای باستانی آن به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است . خیابان‌های باریک و میانه قرون‌وسطی به خوبی حفظ شده‌اند و گردشگران را از سراسر جهان جذب می‌کنند .
2. Udayas , رباط , مراکش
پایتخت این کشور که در شمال اقیانوس اطلس واقع شده‌است , همواره یکی از مشهورترین و مهم‌ترین شهرهای کشور بوده‌است . این سبک مثال‌های زیبایی متعددی از معماری اسلامی دارد . این قلعه باستانی با دیواره‌ای سفید و آبی احاطه شده‌است و باعث می‌شود که آن بسیار جذاب به نظر برسد .
1. جزیره Mykonos , یونان
Mykonos یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مقصدهای تعطیلات بعد از Santorini است . آب اولیه آن , خانه‌های سفید و نیروگاه‌های بادی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند . همانند پیچ‌وخم خیابان‌های آن , توریست‌ها دوست دارند در هنگام جستجوی شهر قدیمی در آن گم شوند .

انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 6

به "کوچه های زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچه های زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید