نمی دانم فشارها علیه پرسپولیس از کجا می آید، همه مشکل اقتصادی دارند

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پدیده مشهد در استادیوم آزادی گفت: نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کردیم و توانستیم تیم خوب پدیده مشهد را در تهران شکست دهیم. البته پدیده حریف دست و پا بسته ای نبود و چندین موقعیت گلزنی هم داشت که باهوشیاری بیرانوند و مدافعان، این اتفاق رخ نداد و توانستیم در خاتمه برنده این بازی باشیم.

نمی دانم فشارها علیه پرسپولیس از کجا می آید، همه مشکل اقتصادی دارند

نعمتی در خصوص فشارهایی که این روزها علیه پرسپولیس بوجود آمده، گفت: متاسفانه نمی دانم بعضی ها به چه دلیل این قدر علیه پرسپولیس هجمه بوجود آورده اند و به هر طریقی که شده می خواهند برای تیم حاشیه درست نمایند و آرامش تیم را بر هم بزنند البته ما با حمایت طرفداران تمام کوشش خود را برای موفقیت تیم مان انجام می دهیم و نمی خواهیم به راحتی یک بار دیگر قهرمانی را از دست بدهیم.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که سیدجلال حسینی به شدت از بعضی از بازیکنان ناراحت بود، اضافه کرد: من نمی دانم او از چه کسی ناراحت است و اما سیدجلال بزرگ تیم ما است و ما به حرف های او اطمینان کامل داریم. او بازیکنی است که سالهاست در پرسپولیس زحمت می کشد و کوشش زیادی برای تیم نموده و باید قدر او را بدانیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که گفته می گردد پرسپولیش مسائل اقتصادی ندارد گفت: هر کسی این صحبت را نموده باید بداند که اشتباه محضی انجام داده، ما از لحاظ اقتصادی مشکل داریم البته این فقط مختص پرسپولیس نیست و تمامی تیم های حاضر در لیگ از این مشکل رنج می برند.

وی در خاتمه و در خصوص صحبت های محمد تقوی در خصوص اینکه گفته است همه دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس سال جاری هم قهرمان گردد گفت: من در این مورد حرف خاصی ندارم ولی صحبت های تقوی صحت ندارد. شما در لیگ قهرمانان هم دیدید که ما با کوشش خودمان به فینال راه پیدا کردیم و هیچ کس بدنبال این نیست که باعث گردد تیم ما در خاتمه فصل به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 147

به "نمی دانم فشارها علیه پرسپولیس از کجا می آید، همه مشکل اقتصادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم فشارها علیه پرسپولیس از کجا می آید، همه مشکل اقتصادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید