ناصر الخاطر: 48 تیمی شدن جام جهانی همچنان در حال آنالیز است، جام میان قاره ای را برگزار می کنیم

به گزارش مجله پارمیسفان، دستیار ارشد دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد موضوع 48 تیمی شدن این رقابت ها همچنان تحت آنالیز از سوی فیفا است.

ناصر الخاطر: 48 تیمی شدن جام جهانی همچنان در حال آنالیز است، جام میان قاره ای را برگزار می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه العرب قطر، ناصر الخاطر با اشاره به این که کشورهای میزبان جام دنیای فوتبال یک سال پیش از شروع این رقابت ها جام کنفدراسیون ها را به عنوان یک مرحله آزمایشی برگزار می کردند، گفت: این رقابت ها با تصمیم فیفا دیگر برگزار نمی گردد اما می خواهیم یک جام میان قاره ای یا رقابت های دیگری را پیش از شروع جام دنیای 2022 جایگزین کنیم. اگر هم فیفا تصمیم دیگری در این رابطه بگیرد می تواند روش خوبی برای سنجش میزان آمادگی قطر باشد.

معاون دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام دنیای 2022 قطر درباره 32 تا 48 تیمی بودن این رقابت ها نیز اعلام نمود: این موضوع همچنان توسط کارگروه فیفا در حال آنالیز است و گزارشی در این رابطه در نشست ماه مارس فیفا ارائه خواهند کرد تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد. برنامه ریزی برای جام دنیای 2022 تاکنون بر مبنای حضور 32 تیم و حضور تمامی تیم ها در خاک قطر است.

ناصر الخاطر در ادامه گفت: مناطق ویژه طرفداران فوتبال در طول جام دنیای 2022 نیز با همفکری فیفا عملی می گردد. انتظار می رود یک میلیون طرفدار فوتبال از سراسر دنیا برای تماشای این رقابت ها به قطر سفر نمایند که بر این اساس نیازمند 175 هزار اتاق جهت اسکان آنها هستیم. هتل های موقت در کشتی ها، هتل آپارتمان ها و هتل هایی که در حال ساخت هستند نیازهای بخش اقامتی را برآورده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 152

به "ناصر الخاطر: 48 تیمی شدن جام جهانی همچنان در حال آنالیز است، جام میان قاره ای را برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصر الخاطر: 48 تیمی شدن جام جهانی همچنان در حال آنالیز است، جام میان قاره ای را برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید