مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ضدجاسوسی آمازون تا برنامه کنترل ترافیک اوبر

به گزارش مجله پارمیسفان، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ضدجاسوسی آمازون تا برنامه کنترل ترافیک اوبر

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت آمازون به زودی طرحی ویژه را برای اخراج کارمندان رشوه بگیر اجرایی می نماید. کارمندانی که اغلب در قبال رشوه اطلاعات خصوصی شرکت را افشا می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ با فروش 13 میلیارد دلاری سهام فیس بوک قصد تامین هزینه های پروژه سلامتی بلند پروازانه ای را دارد. پروژه ای که در کوشش است بیماری های بشر را سرانجام دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تسلا یک بار دیگر دچار حریق شد. به نظر می رسد کابوس آتش سوزی دست از سر ایلان ماسک برنمی دارد و در نتیجه هر چند روز یکبار با حاشیه ای جدید رو به رو می گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت وان پلاس تصمیم گرفته روی پروژه تلویزیون هوشمند کار کند. شاید همه ما منتظر رونمایی گوشی OnePlus 6T از سوی این شرکت باشیم اما به نظر می رسد که این شرکت خبرهای جذاب تری دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا خبری از سوی شرکت سونی منتشر شد که نشان می دهد این شرکت به جمع شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل و مایکروسافت در زمینه استفاده از انرژی تجدیدپذیر ملحق می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر از سیستم پیشبینی ترافیک جدید خود رونمایی کرد. سیستمی که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. قرار است این سیستم برای تمام وسیله های نقلیه مانند خودروها و حتی اسکوترها کاربرد داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 47

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ضدجاسوسی آمازون تا برنامه کنترل ترافیک اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ضدجاسوسی آمازون تا برنامه کنترل ترافیک اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید