مقاومت شفر صدای هیأت مدیره را درآورد

به گزارش مجله پارمیسفان، هیأت مدیره باشگاه استقلال از نتایج آبی پوشان راضی نیست و تأکید نموده که یک نفر باید جانشین سانیاک در استقلال گردد.

مقاومت شفر صدای هیأت مدیره را درآورد

به گزارش خبرنگاران ، تعلل وینفرد شفر در انتخاب دستیار اینقدر طولانی شده که حالا صدای هیأت مدیره را هم درآورده است. در طول ماه های گذشته صحبت های زیادی درباره حضور یک دستیار جدید در کادرفنی استقلال مطرح شده اما هنوز هیچ فرد جدیدی به نیمکت آبی پوشان اضافه نشده و وینفرد شفر کسی را هم مدنظر ندارد.

در واقع گفته می گردد این شفر است که نمی خواهد دستیاری داشته باشد و ترجیح می دهد بدون دستیار، کارش را در استقلال ادامه دهد. عده ای هم دلیل این اصرار شفر را بند عجیبی در قراردادش می دانند که ظاهراً در این بند، دستمزد دستیار از قرارداد شفر کسر می گردد و سرمربی استقلال حاضر نیست دستمزدش را با شخص دیگری شریک گردد.

دلیل این ممانعت هرچه باشد، حالا هیأت مدیره باشگاه را به واکنش واداشته است. واقعیت این است که هیأت مدیره باشگاه استقلال از نتایج آبی پوشان راضی نیست و تأکید نموده که یک نفر باید جانشین سانیاک در استقلال گردد چون جدایی این مربی اهل چک به استقلال ضربات زیادی را وارد نموده است. سانیاک هم رابطه خوبی با بازیکنان داشت و هم در بحث بررسی و فنی یاری های زیادی به شفر می کرد.

10 -180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 94

به "مقاومت شفر صدای هیأت مدیره را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت شفر صدای هیأت مدیره را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید