محکوم به قهرمانی در تور جهانی بندرترکمن هستیم

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، رحمان رئوفی شامگاه دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن که از 11 تا 13 مهر برگزار می گردد، اظهار کرد: تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر بندرترکمن برگزار می گردد و برگزاری این مسابقات در منطقه والیبال خیز بندرترکمن اتقاق بسیار خوبی است.

محکوم به قهرمانی در تور جهانی بندرترکمن هستیم

وی در خصوص آمادگی اش برای حضور در این رقابت ها گفت: به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازگشتیم و در شرایط مسابقه قرار داریم اما خستگی راه هنوز در بدن مان است.

رئوفی اضافه کرد: پیش از مسابقات قهرمانی آسیا هم در بازی های آسیایی و تور داخلی شرکت کردیم و شرایط خوبی برای کسب موفقیت در تور جهانی بندرترکمن داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم در استان خودمان بتوانیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم و با این هدف در این رقابت ها شرکت می کنیم.

وی بیان نمود: با توجه به میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی ما محکوم به قهرمانی هستیم و انتظارات از تیم های الف و ب ایران بیشتر از سایر تیم هاست.

تایلند و قزاقستان رقبای ما هستند

بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی (الف) ایران با بیان اینکه تمام هشت تیم ایرانی حاضر در تور جهانی بندرترکمن شانس مدال دارند، اظهار کرد: تیم های خوبی در این مسابقات شرکت می نمایند و امیدوارم در هر صورت تیمی از ایران قهرمان این تور گردد.

رئوفی در خصوص تیم های خارجی حاضر در تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن گفت: تیم های تایلند و قزاقستان همواره رقبای سرسختی هستند اما از تیم های ساحلی عاج و جمهوری چک شناختی ندارم.

وی اضافه کرد: باید از تمام افرادی که موجب شدند تا بندرترکمن میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشد تشکر کنم و امیدوارم چنین میزبانی هایی در استان گلستان ادامه پیدا کند زیرا این منطقه والیبال خیز است.

رئوفی توضیح داد: شهرهای دیگر استان گلستان مانند آق قلا، گنبد و گرگان هم می توانند در سال های آینده میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشند.

وی با بیان اینکه تماشاگران از این رقابت ها استقبال خوبی خواهند کرد، یادآور شد: زمانی که تورهای داخلی والیبال ساحلی در گلستان برگزار می گردد بیش از سه هزار تماشاگر به استادیوم می آیند و به طور قطع در این رقابت ها هم تماشاگران استقبال بی نظیری خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 59

به "محکوم به قهرمانی در تور جهانی بندرترکمن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکوم به قهرمانی در تور جهانی بندرترکمن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید