فوتبال پایه محلات پشتوانه بزرگی برای تیم شهرداری همدان است

به گزارش مجله پارمیسفان، سعید پناه آبادی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به فوتبال پایه محلات گفت: سال جاری در فوتبال پایه محلات بیش از 1500 فوتبالیست استان با یکدیگر در حال رقابت هستند و در سنین مختلف زیر 12 سال، زیر 15 سال و زیر 18 در چندین گروه مختلف با یکدیگر بازی می نمایند تا درنهایت چکیده فوتبال پایه محلات به عنوان آینده سازان این شهر انتخاب شوند.

فوتبال پایه محلات پشتوانه بزرگی برای تیم شهرداری همدان است

وی اضافه کرد: فوتبال پایه محلات باید در تیم های پایه شهرداری همدان سهمیه داشته باشند تا با تشکیل تیم زیر 23 سال و شرکت در مسابقات و حمایت تیم منتخب توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تیم های پایه محلات پشتوانه تیم بزرگسالان شهرداری همدان باشند.

رئیس کمیته فوتبال محلات همدان بابیان اینکه باید تعدادی از سهمیه های زیر 23 سال تیم فوتبال شهرداری همدان از پایه های محلات باشند، گفت: باید منتخب رده های پایه محلات در رده نوجوانان و جوانان نیز با حمایت عباس صوفی شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان همدان در مسابقات باشگاهی استانی شرکت نمایند.

پناه آبادی اعلام کرد: با به وجود آمدن همچنین شرایطی قطعاً نور امیدی در دل بازیکنان پایه محلات شکل خواهد گرفت و انگیزه این بازیکنان چندین برابر خواهد شد.

وی بابیان اینکه فوتبال پایه محلات آینده فوتبال همدان را خواهد ساخت، اعلام کرد: بازیکنانی در فوتبال پایه محلات بازی می نمایند که واقعاً سرشار از استعداد هستند شاید طرز تفکر از گذشته این بوده چون تیم های فوتبال استان نظیر پاس و شهرداری بازیکن بومی کمی دارند پس همدان فوتبالیست بومی ندارد اما این موضوع کاملاً اشتباه است.

رئیس کمیته فوتبال محلات همدان عنوان نمود: وقتی ما فوتبال پایه محلات را آغاز کردیم و با این استقبال گسترده از تک تک محلات همدان روبرو شدیم واقعاً به این نتیجه رسیدیم که در تمام کوچه پس کوچه های شهرمان استعدادهای ناب فوتبالی داریم که احتیاج به توجه و پرورش دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 66

به "فوتبال پایه محلات پشتوانه بزرگی برای تیم شهرداری همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال پایه محلات پشتوانه بزرگی برای تیم شهرداری همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید