دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان: برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان

به گزارش مجله پارمیسفان، دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی استان همدان برگزار می گردد.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان: برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان، قاسم ربیعیان دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان گفت: سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی استان همدان در پیست موتورسواری شهید مفتح شهر همدان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: تاکنون 140 ورزشکار، مربی، سرپرست و مکانیک برای حضور در این مسابقات ثبت نام نموده اند و مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه 11 آبان ماه در پیست موتورسواری مفتح همدان شروع خواهد شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان بابیان اینکه شرایط خوبی در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ایجادشده است، گفت: در راستای تأمین زیرساخت های این رشته در استان همدان قدم های مثبتی برداشته شده است.

ربیعیان بیان کرد: ساماندهی بسیار خوبی در پیست شهید مفتح همدان انجام شده و علاقه مندان به این رشته می توانند از امکانات پیست استفاده نمایند.

وی بابیان اینکه این دو رشته انرژی و هیجان جوانان را مدیریت می نماید و به نوعی تخلیه نماینده هیجان سرعت در جوانان است، بیان کرد: از هدایت و رانندگی در زمینه تردد موتورسیکلت های ورزشی تا پیست درخواست داریم همکاری بیشتری با ورزشکاران هیئت داشته باشد.

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان برگزار می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 85

به "دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان: برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان: برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید