ترامپ: ایران می خواهد مذاکره کند، ایران: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آقای ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید.

ترامپ: ایران می خواهد مذاکره کند، ایران: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید

به گزارش خبرنگاران، بهرام قاسمی بامداد روز دوشنبه در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: ایشان هم چون همیشه، بی آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه های اخیر و بازبینی سیاست های سرا پا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران بار دیگر سخنانی بی منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح نموده است که باز تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی های قدرت های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است.

وی اضافه کرد: خیال پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه کوشش های کینه توزانه آنها نسبت به مردم ایران راه بجایی نبرده و بی شک در آینده نیز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه توضیح داد: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید که با واقعیت های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می داند جمهوری اسلامی ایران دهه هاست با فشارها و سیاست های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.

قاسمی تاکید نمود: ایشان بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشارهای ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد؛ آنهم در برابر حاکمانی که تحریم را بجای تکریم و دیوار را بجای پل برمی گزینند. ایرانیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب اما افتخارآمیز خود آموخته اند چگونه در برابر زیاده خواستار و زورگویان ایستادگی نموده و با هضم ایران ستیزان، آنان را در خود هضم نمایند.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عصر یکشنبه وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواستار گفت وگو است.

وی که در واشنگتن در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: اوضاع ایران اصلا خوب نیست. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته ای با ایران، اثر عظیمی روی آن ها داشته و دارند نیروهایشان را از همه جا عقب می کشند. اوضاعشان خوب نیست. می خواهند مذاکره نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 127

به "ترامپ: ایران می خواهد مذاکره کند، ایران: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ایران می خواهد مذاکره کند، ایران: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید