CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس، رونالدو در تورین غروب می نماید؟

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، نکته عجیب و قابل توجه از دست دادن موقعیت های متعدد گل زنی توسط رونالدو در این 3 بازی بوده، بازیکنی که در رئال همواره شروعی طوفانی داشته و از کمترین موقعیت ها بهترین استفاده را می کرد حالا در یوونتوس بهترین و جدی ترین شانس های گل زنی طی 3 بازی را از دست داده تا نقش پررنگی در کسب 9 امتیاز و صدرنشینی بانوی پیر نداشته باشد.

CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس، رونالدو در تورین غروب می نماید؟

همزمان با دعوای رسانه ای حامیان و مخالفان رونالدو پیرامون انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا که به اظهار نظر عجیب وکیل رونالدو در خصوص مودریچ منجر شد و از سوی دیگر اعتراف آلگری به خشم و عصبانیت رونالدو از اهدای این جایزه به همبازی سابقش در رئال مادرید همچنین با انتشار برخی اخبار و مصاحبه ها پیرامون اختلافات وکلای رونالدو با باشگاه رئال مادرید ، عدم موفقیت ستاره پرتغالی در یووه تا اینجای کار فشار روانی را برای او بیشتر نموده وطبیعتا انتظارات را بالاتر برده است.

برخی از کارشناسان فوتبال انتقال به سری آ را تصمیم نادرست CR7 می دانستند که ممکن است باعث افت این ستاره و خاتمه دوران درخشش او در سطح فوتبال دنیا بگردد و حالا تا خاتمه هفته سوم نمایش نا امید کننده رونالدو در یووه ادامه دارد. باید دید کریس رونالدو می تواند از این موقعیت سخت و البته فشار رسانه ای خارج گردد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 28

به "CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس، رونالدو در تورین غروب می نماید؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس، رونالدو در تورین غروب می نماید؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس، رونالدو در تورین غروب می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید