گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرامرزیان: امیدوارم تعداد طلاها رشد قابل توجهی داشته باشد

به گزارش مجله پارمیسفان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران ایران بتوانند نتایج درخشانی در بازی های آسیایی 2018 کسب نمایند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرامرزیان: امیدوارم تعداد طلاها رشد قابل توجهی داشته باشد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ژاله فرامرزیان با حضور در سالن کشتی این مسابقات برای تماشای دیدار کشتی گیران ایران گفت: امروز توانستم در دهکده بازی ها حضور پیدا کنم و از نزدیک کوشش و زحمت ورزشکاران عزیز کشور را ببینم. رقابت تکواندوکاران را دیدم که زحمت بسیار ارزشمندی کشیدند و خوشحالم که دو مدال نقره برای تکواندوکاران عزیزمان بدست آمد و در کشتی نیز طلایی شدیم. تازه این رقابت ها آغاز شده و امیدوارم تا سرانجام بازی ها ورزشکاران ما بتوانند نتایج درخشانی کسب نمایند و تعداد مدال های طلای ایران رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی در مورد تاثیر ورزش بر ایجاد نشاط و امید در جامعه گفت: ورزش هم از لحاظ همگانی می تواند در جامعه تاثیر مثبت داشته باشد و هم از لحاظ قهرمانی و کسب مدال می تواند در جامعه و بین آحاد مردم ایجاد امید و انگیزه کند. امیدوارم در این بازی ها مدال های طلایی که ورزشکاران به دست می آوردند دل مردم را شاد نمایند و احساس نشاط و غرورآفرینی را در جامعه افزایش بدهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 544

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرامرزیان: امیدوارم تعداد طلاها رشد قابل توجهی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرامرزیان: امیدوارم تعداد طلاها رشد قابل توجهی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید