گزارشی در کانادا از نسل کشی هزاران زن بومی پرده برداشت

به گزارش مجله پارمیسفان، نتایج یک تحقیق از نسل کشی هزاران نفر از زنان بومی در کانادا پرده برداشته است.

گزارشی در کانادا از نسل کشی هزاران زن بومی پرده برداشت

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تحقیقات یک کمیته حقیقت یاب چهارنفره که مأمور آنالیز دلایل مرگ غیرعادی قتل و ناپدید شدن زنان بومی کانادا بوده به این نتیجه رسیده که یک نسل کشی در این کشور به وقوع پیوسته و برای جلوگیری از این خشونت ها به پارادایم شیفت فرهنگی احتیاج است.

یافته های تحقیق ملی از زنان و دختران بومی گمشده و مقتول که گزارشی در 1200 صفحه است قرار است دوشنبه منتشر گردد، اما متن آن در اختیار بعضی از رسانه های کانادا از جمله گلوب اندمیل قرار گرفته است.

یافته اصلی این گزارش این است که خشونت اعمال شده علیه جمعیت زنان بومی کانادا نسل کشی بوده است. جمعیت بومیان کانادا، یک میلیون و شصت هزار نفر است.

در این گزارش همچنین آمده است با آنکه نسل کشی در کانادا علیه تمامی بومی های این کشور انجام شده افراد بومی به خصوص زنان و دختران هدف این خشونت ها بوده اند.

این گزارش غفلت دولت کانادا را عامل شکل گیری این خشونت علیه زنان بومی کانادا می داند. در سند مذکور عنوان شده هزاران نفر مفقود یا کشته شده اند. در این گزارش آمده است: هیچ کس اطلاعی از رقم دقیق زنان مفقود یا کشته شده ندارد. هزاران مورد از مرگ یا مفقودی این زنان بومی در طول چند دهه اخیر ثبت نشده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 252

به "گزارشی در کانادا از نسل کشی هزاران زن بومی پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی در کانادا از نسل کشی هزاران زن بومی پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید