کرونا ظرفیت بیمارستان های دولتی فارس را تکمیل کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: ظرفیت بیمارستان های دولتی فارس تکمیل شده و در صورت احتیاج و افزایش آمار مبتلایان به کرونا باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده گردد.

کرونا ظرفیت بیمارستان های دولتی فارس را تکمیل کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عبدالرضا قاسمپور ادامه داد: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 در فارس، احتمالا تعدیل فعالیت ها در فارس طی هفته آینده تدوام یابد. تصمیم گیری در این خصوص طی دو روز آینده اطلاع رسانی می گردد.

وی بیان نمود: تا به امروز تصمیمی مبنی بر تعطیلی صنوف جدید در فارس گرفته نشده اما احتمالا شاهد تداوم تعطیلی ها در هفته آینده باشیم.

قاسمپور با بیان این که متاسفانه علی رغم ابلاغ به باغ ها و تالارهای پذیرایی برای تعطیلی، اما همچنان عده ای تخلف می نمایند، اضافه نمود: چندین باغ، رستوران و تالار پذیرایی که تخلف نموده اند، پلمب شدند و نظارت ها بر این اماکن ادامه دارد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: اگرچه طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی در استان هستیم اما هنوز فارس در مرحله هشدار و قرمز قرار نگرفته و در صورتی که مردم رعایت ننمایند، شاهد ایجاد شرایط بدتر خواهیم بود.

وی با تقدیر از کوشش شبانه روزی کادر درمان استان، از مردم خواست تا استفاده از ماسک را برای خود یک تکلیف شرعی و قانونی بدانند و اظهار کرد: استفاده از ماسک ارزان ترین و راحت ترین راه پیشگیری از کرونا است.

قاسمپور با بیان اینکه شرایط سختگیرانه و تعطیلی در 4 شهرستان قرمز استان ادامه دارد، از هیات امنا و مسئولان پاساژها در فارس خواست تا از ورود افراد بدون ماسک خودداری نمایند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این که در اداره ها نیز در صورت رعایت نکردن ارباب رجوع خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد، اضافه نمود: به همه مدیران استان ابلاغ شده که از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1128

به "کرونا ظرفیت بیمارستان های دولتی فارس را تکمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ظرفیت بیمارستان های دولتی فارس را تکمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید