چین از کوشش بیشتر برای مهار ویروس کرونا در مرزهای خود اطلاع داد

به گزارش مجله پارمیسفان، دولت چین با صدور بیانه ای متعهد به کنترل مرزهای زمینی خود برای عدم سرایت ویروس کرونا از نقاط دیگر به داخل این کشور شد.

چین از کوشش بیشتر برای مهار ویروس کرونا در مرزهای خود اطلاع داد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین دوشنبه شب به وقت تهران با صدور بیانیه ای متعهد به کوششهای بیشتر برای مهار ویروس کرونای جدید در نفاط مرزی خود و عدم سرایت این ویروس از دیگر کشورها به داخل چین شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز در این نشست که به ریاست لی کی چیانگ نخست وزیر چین برگزار گردید این کشور متعهد به کوشش بیشتر برای عدم سرایت ویروس کرونا از نقاط دیگر به داخل چین شد.

در این بیانیه آمده است که خطر سرایت ویروس کرونا به چین به وسیله مرزهای زمینی رو به افزایش است و شمار اینگونه موارد در قیاس با موارد مشابه ابتلا در فرودگاه ها افزایش یافته است.

کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد دوشنبه گزارش داد در ادامه فرایند نزولی مبتلایان روزانه به ویروس کووید19 در این کشور، 39 مورد ابتلای جدید ثبت شده است. از این میان البته فقط یک مورد به صورت محلی داخل خاک چین (در شهر ووهان مرکز استان هوبه) اتفاق افتاده و مابقی 38 مبتلا از خارج از این کشور آمده اند.

با این حال تعداد 78 مبتلای بدون علامت نیز در چین شناسایی شده که به گفته مسئولان درمانی این کشور، محل نگرانی بزرگی برای آنهاست زیرا می توانند به راحتی ویروس را به دیگران منتقل نمایند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 961

به "چین از کوشش بیشتر برای مهار ویروس کرونا در مرزهای خود اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین از کوشش بیشتر برای مهار ویروس کرونا در مرزهای خود اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید