چه کسی در باشگاه استقلال برنامه لیگ را تایید کرد؟

به گزارش مجله پارمیسفان، وینفرد شفر حق دارد از بی اطلاعی خود از برنامه نیم فصل دوم شاکی باشد. مسئولان باشگاه استقلال (به احتمال فراوان فتحی) بی آنکه او را درجریان این برنامه قرار دهند، به سازمان لیگ تایید داده اند!

چه کسی در باشگاه استقلال برنامه لیگ را تایید کرد؟

تایید پنهانی برنامه سازمان لیگ در باشگاه استقلال

وینفردشفرپیش ازبازی با ذوب آهن پرده ازیک رازبرداشته ودرواکنش به برنامه ریزی سازمان لیگ تا سرانجام رقابت ها چنین گفته است: من هرگزبرنامه سازمان لیگ را تایید نکردم و درجریان این ماجرا نیستم. حرف های شفرنشان می دهد که درباشگاه استقلال فرد دیگری بی آنکه آقای سرمربی را درجریان برنامه ریزی سازمان لیگ قراردهند، بعد ازاطلاع ازبرنامه ای که اعلام شده، آن را تایید نموده اند.

احتمالا این کارتوسط امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته و بعد ازاینکه برنامه نیم فصل دوم نوشته شده، مسئولان سازمان لیگ رونوشتی ازبرنامه را دراختیارمدیرعامل باشگاه استقلال قرارداده اند و تایید او را گرفته اند. شاید هم به صورت تلفنی این کار صورت گرفته باشد.

به جزفتحی شخص دیگری نمی تواند درباره چنین موضوع مهمی تصمیم گیری کند وحتی معاونان باشگاه استقلال هم درحد واندازه ای نیستند که بتوانند خیال فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ را دراین خصوص راحت نمایند وبه سازمان لیگ درباره ادامه رقابت ها با برنامه ای که اعلام شد، تایید نهایی بدهند.

درنگاه اول تایید برنامه توسط مدیرعامل یک باشگاه نمی تواند ایرادی داشته باشد اما مسئله اززمانی آغاز می گردد که مسئولان باشگاه سرمربی خود را درجریان ماوقع قرارنداده باشند که درباشگاه استقلال چنین اتفاقی اتفاق افتاده و بی آنکه شفر(مسئول فنی) نظری درباره برنامه نیم فصل دوم بدهد، این برنامه ریزی ازسوی باشگاه استقلال به تایید رسیده است.

شاید هم فتحی به این دلیل شفررا درجریان ماجرا قرارنداده که احتمالا می دانسته سرمربی استقلال با دیدن این برنامه واکنش منفی نشان می دهد و قطعا با آن مخالفت می نماید. البته شاید هم مخالفت باشگاه استقلال دراین ماجرا هیچ تاثیری درروند تصمیم گیری سازمان لیگ نداشته که مسئولان باشگاه بدون اینکه شفررا درجریان موضوع قراردهند خود با سازمان لیگ به تعامل نشسته اند!

درباشگاه های دیگرهم همین اتفاق می افتد

تایید برنامه های سازمان لیگ توسط مدیران باشگاه ها تنها مختص به باشگاه استقلال نیست. دردیگرباشگاه های هم همین اتفاقات رخ می دهد. اگرنگاهی به مصاحبه های دیگرمربیان لیگ هم کنیم، اعتراض های بسیاری به برنامه ریزی سازمان لیگ می بینیم که همگی ناشی ازناراضایتی آن ها از برنامه ریزی سازمان لیگ است. بارها دیده ایم که مربیان باشگاه ها به این موضوع اعتراض نموده اند درحالی که هیچ یک از مدیران باشگاه های لیگ رجحان نسبت به فشردگی بازی ها اعتراض نداشته اند، این وضعیت بیانگرتایید برنامه ازکانال های دیگراست وتماس هایی که بدون اطلاع مربیان میان مدیران باشگاه ها و مسئولان سازمان لیگ برقرارمی گردد. علی دایی به موزات حرف های شفر نسبت به فشردگی رقابت های لیگ برترواکنش نشان داد. البته تیم او از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است و اگرسایپا نیز به مانند استقلال درکوران رقابت های آسیایی قرارداشت، شاید دایی هم با تندی بیشتری به این برنام ریزی می تاخت.

به هرحال سازمان لیگ با این برنامه ریزی استقلال را دست کم هر4روز یک باربه رقابت می فرستد که دراین میان بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم هست.

2-500

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 165

به "چه کسی در باشگاه استقلال برنامه لیگ را تایید کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی در باشگاه استقلال برنامه لیگ را تایید کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید