پلمب قلیان خانه های قاین

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی قاین گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا طرح برخورد با قلیان خانه ها در قاین اجرایی شد.

پلمب قلیان خانه های قاین

جهت دریافت خدمات بازسازی اداری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سرهنگ محمود زال بیکی اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و سرکشی از سفره خانه های سنتی و واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان قاین نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه نمود: در این طرح دو واحد قلیان خانه با هماهنگی مقام قضائی تعطیل و پلمب شد و هم اکنون هیچ قلیان خانه ای در شهرستان قاین فعال نیست.

وی اعلام نمود: با تعامل سازنده ای که با واحدهای صنفی بازی های رایانه ای برقرار نموده ایم تمامی این واحدهای صنفی نیز در اقدامی خودجوش و مشارکتی فعالیت خود را متوقف کردند و هم اکنون هیچ واحدی در این صنف نیز باز و فعال نیست.

فرمانده انتظامی قاین، هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقاء امنیت اجتماعی مطرح کرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت های پلیس است.

زال بیگی اعلام نمود: کوشش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد و در این جهت شهروندان می توانند با معرفی اصناف متخلف به وسیله شماره تلفن 110 ما را در تأمین بهتر امنیت کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 824

به "پلمب قلیان خانه های قاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب قلیان خانه های قاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید