ورود 1.8 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: فرماندارشهرستان دیلم گفت: تا به امروز یک میلیون و 833هزار گردشگر به شهرستان دیلم مسافرت نموده اند که 654 هزار نفرآنان در اقامت گاههای این شهرستان اسکان یافته اند.

ورود 1.8 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

قاسم قائدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران دربوشهر، با اشاره به اینکه از 29 اسفند تا به امروز یک میلیون و 833 هزار گردشگر وارد دیلم شده اند توضیح داد: با آغاز موج دوم سفرها طی 24 ساعت گذشته بیش از 300 هزار گردشگر به دیلم وارد و از نقاط دیدنی و گردشگریین شهرستان دیدن نموده اند.

وی با بیان اینکه ساحل دیلم مملو اسکان گردشگر شده است اضافه نمود: برای رفاه حال گردشگران ستاد تسهیلات خدمات سفر علاوه بر ساحل دیلم، 250 تخته چادر گروهی، 24 کانکس، و 200 کلاس در اختیار گردشگران در دیلم قرار داده است.

فرماندار دیلم توضیح داد: علاوه بر مکانهای یاد شده محوطه های ادارات و مدارس برای نصب چادر و اسکان مهیا در اختیار گردشگران قرار داردو و 60 منزل استیجاری هم برای گردشگران مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگران نوروز کالاها مورد احتیاج خود را از 2 هزار فروشگاه تجاری تهیه می نمایند اعلام کرد: پیش بینی می گردد تا خاتمه تعطیلات نوروزی تعداد گردشگران در دیلم به دو میلیون و 200 هزار نفر برسد.

فرماندار دیلم گفت: امکانات زیربنایی شامل 200 چشمه سرویس بهداشتی، 36 چشمه حمام، و آبرسانی ثابت و سیار در مکانهای اقامتی گردشگران در شهرستان دیلم فراهم است.

قائدی اضافه نمود: 8 کمیته در ارائه خدمات رسانی به گردشگران در دیلم فعالیت می نمایند اظهار کرد: کمیته های امنیتی، اسکان، خدمات شهری و سد معبر، اطلاع رسانی وتبلیغات، حفاظت اطلاعات، خدمات بانکی، بهداشت و درمان و حوادث و سوانح در ارائه خدمات به گردشگران در دیلم فعال هستند.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی دیلم پرتردد است گفت: با وجود تردد پر حجم محورهای شهرستان دیلم ولی رفت و آمد خودروها روان است و پلیس با گشت های شبانه روزی خود مانع از هرگونه ترافیک و گره های ترافیکی شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 753

به "ورود 1.8 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 1.8 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید