هیات نظارت بر نمایندگان: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد!

به گزارش مجله پارمیسفان، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به موضوع عنابستانی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی کنیم.

هیات نظارت بر نمایندگان: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد!

به گزارش برنا، موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با اینکه چرا تا به امروز هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود ننموده است، گفت: عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیرو های انتظامی می مانیم.

او ادامه داد: اگر بنا باشد کاری در راستای نظارت بر رفتار نمایندگان انجام دهیم باید مستندات داشته باشیم، چه موضوع دادگاه چه موضوعی که خود دادگاه بخواهد نسبت به ان ورود کند احتیاج به مستندات دارد.

غضنفرآبادی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی مطرح نموده که مستندات لازم را برای مراجع قضایی ارسال نموده است، بیان نمود: قوه قضائیه هم اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید از ما استعلام بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1560

به "هیات نظارت بر نمایندگان: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات نظارت بر نمایندگان: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید