همکاری 1800 واحد گردشگری و صنایع دستی اصفهان برای مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش مجله پارمیسفان، معاون سرمایه گذاری و گردشگری اصفهان از همکاری 60 هزار فعال گردشگری و صنایع دستی استان در قالب 1100 مجموعه گردشگری و 700 واحد عرضه صنایع دستی در طول نوزور 1399 در راستای مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

همکاری 1800 واحد گردشگری و صنایع دستی اصفهان برای مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان روز 22 فروردین ماه با اعلام این مطلب اضافه کرد: با توجه به اینکه اصفهان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می رود، فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای برنامه ریزی سفرهای نوروزی از دی ماه گذشته شروع شد.

او گفت: با پیش بینی های به عمل آمده کل مجموعه گردشگری استان شامل هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و خانه های استان با ظرفیت 35 هزار تخت در کنار امکان اقامت موقت با ظرفیت 400 هزار نفر از آمادگی لازم پذیرایی گردشگران نوروزی برخوردار بودند.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اصفهان گفت: با بروز بیماری کرونا، گردشگری و صنایع دستی ما در استان اصفهان همچون سایر مناطق کشور به شدت دچار آسیب جدی شد به گونه ای که ظرفیت اقامت در نیمه اول اسفندماه گذشته در کل استان به کمتر از سه درصد رسید.

او در مورد تمهیدات ستاد پیشگیری از کرونا و همکاری فعالان گردشگری و صنایع دستی استان در نوروز 1399 گفت: با جدی شدن لزوم مبارزه با بیماری کرونا، ستاد اجرایی خدمات سفر استان با ستاد مبارزه با بیماری کرونا تحت ریاست استاندار ادغام و تمامی کمیته های این ستاد در کنار عزیزانمان در حوزه بهداشت و سلامت به مبارزه تمام عیار با این بیماری پرداختند.

درخشان گفت: در بحبوحه مبارزه با این بیماری جای دارد تا در کنار کادر ارجمند بهداشت و سلامت کشور از سایر فعالان مبارزه با کرونا به ویژه 60 هزار نفر از فعالان فرهیخته عرصه گردشگری و صنایع دستی استان در قالب 1100 مجموعه گردشگری و 700 واحد عرضه صنایع دستی استان قدردانی کنیم، زیرا فعالان گردشگری استان اصفهان به رغم آسیب هایی که در سال 1398 تحمل کردند، با تعطیلی کامل مجموعه های خود در طول نوروز 1399 در کنار هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان، دوشادوش سایر هم وطنان گامی ارزشمند در راستای مبارزه با این بیماری برداشتند.

او ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در سطح ملی و همچنین آنالیز های کمیته حوادث غیرمترقبه که در معاونت گردشگری استان تشکیل شده است، بتوان گامی هرچند کوچک در راستای حمایت از اقدامات ارزشمند آنان برداشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 978

به "همکاری 1800 واحد گردشگری و صنایع دستی اصفهان برای مبارزه با بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری 1800 واحد گردشگری و صنایع دستی اصفهان برای مبارزه با بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید