همه چیز در خصوص اجاره توریستی خانه در مشهد

به گزارش مجله پارمیسفان، مشهد سالانه تعداد زیادی زائر را به سوی خود روانه می نماید، اجاره روزانه خانه در مشهد برای زیارت و سیاحت مکان مناسبی خواهد بود. مشهد شهر بزرگی با 13منطقه شهری است که برای سکونت یا اقامت کوتاه مدت با ویژگی های خاص خود مناسب است.

همه چیز در خصوص اجاره توریستی خانه در مشهد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به دلیل تعداد بالای مسافرین و زوار مراجعه کننده به این شهر موارد اجاره روزانه آپارتمان در مشهد کم نیستند. برای اقامت در این شهر مقدس می توانید اجاره روزانه خانه مبله در مشهد را در نظر داشته باشید. برای خانواده های پرجمعیت یا سفرهای دسته جمعی نیز می توانید اجاره روزانه ویلا در مشهد را انتخاب کنید. اجاره روزانه سوئیت در مشهد نیز برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت انتخاب مناسبی خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با موارد اجاره روزانه خانه در مشهد و شرایط آن سرفصل های زیر را مطالعه کنید.

  • آشنایی بیشتر با شهر مشهد
  • محله های مشهد
  • اجاره روزانه آپارتمان در مشهد
  • اجاره روزانه خانه در مشهد
  • اجاره روزانه ویلا در مشهد
  • اجاره روزانه سوئیت در مشهد
  • نکات مهم در اجاره روزانه خانه

آشنایی بیشتر با شهر مشهد

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی و مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرق کشور واقع شده است. مشهد دومین شهر مذهبی دنیا است که در همسایگی شهرهای سرخس، درگز، چناران و نیشابور واقع شده است. گفتنی است قدمت سکونت در مشهد بر اساس اکتشافات مربوط به تپه نادری به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد.

مشهد به معنای شهود و شهادتگاه و آرامگاه ابدی ائمه و عظیمان است. این شهر آب و هوایی معتدل متمایل به سرد و خشک دارد. این شهر ازنظر صنعتی و مالی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است. از جاذبه های توریستی این شهر به حرم مطهر امام رضا، آرامگاه فردوسی، مسجد گوهرشاد، پارک کوه سنگی، موزه های آستان قدس رضوی و آرامگاه نادر اشاره نمود.

محله های مشهد

مشهد شهر وسیعی با 13 منطقه شهرداری است که محله های فراوانی را در خود جای داده است. در خصوص پیشینه شکل گیری شهر مشهد باید بدانید که محله های قدیمی این شهر در اطراف حرم واقع شده و سپس شهر شکل امروزی خود را در اطراف آن به دست آورده است. ازجمله این محله ها می توان به سنا باد و نوغان اشاره نمود که تا حرم آن امام مظلوم فاصله ای ندارند.

گفتنی است خیابان های مشهد بسته به نوع محله ای که در آن قرار دارند به دسته تقسیم می شوند.

  1. خیابان های اصلی که برخی از آن ها مراکز خرید شهر نیز به حساب می آیند.
  2. خیابان هایی که به حرم مطهر منتهی می شوند.
  3. سایر خیابان ها

از محله های آرام و خلوت شهر مشهد که به دوراز هرگونه هیاهو هستند می توان به بلوار سجاد، محله احمدآباد، حدفاصل بلوار فرهنگ و بلوار وکیل آباد، بلوار باهنر، بلوار هاشمیه و هنرستان اشاره نمود.

ازجمله محله های مرکزی شهر که دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارها دارند را می توان بلوار جانباز، بلوار سجاد، خیابان احمدآباد، بلوار امامت و میدان دکتر شریعتی نامید.

شهر مشهد ازلحاظ جغرافیایی، در ناحیه جنوب غربی خود دارای مناطق بورژوایی و سازه های رویایی است و شمال شرقی آن از محله های ارزان قیمت شهر است و هزینه اجاره روزانه خانه در مشهد در این مناطق ارزان تر از بقیه مناطق است.

محله های لوکس و بالا شهر مشهد محله های سجاد، احمدآباد، هاشمیه، خیام، ملک آباد یا خیابان عظیممهر است.

خیابان وکیل آباد، کوثر، آب کوه، کوه سنگی، بابک، امامت از محله های مرکزی و قدیمی شهر مشهد هستند.

قاسم آباد، مجیدیه، الهیه، امامیه، سیدی و میدان شهدا جزو محله های مختص اقشار کم درآمد و از محله های ارزان قیمت شهر هستند.

اجاره روزانه آپارتمان در مشهد

با توجه به خیل عظیم مسافران و توریستان در شهر مقدس مشهد علاوه بر هتل و پانسیون های موجود در این شهر اجاره روزانه آپارتمان در مشهد نیز برای اقامت موجود است. بسته به نوع محلی که تمایل به اقامت در آن رادارید آپارتمان باقیمت مناسب را می توانید اجاره کنید. در محله های مختلفی برای توریستان امکانات اجاره روزانه آپارتمان در مشهد وجود دارد. در این شهر علاوه بر مناطق لوکس و بالا شهر آن که اجاره ها باقیمت های بیشتری ارائه می شوند، آپارتمان های نزدیک به حرم نیز به دلیل متقاضیان زیاد خود قیمت های بالایی دارند.

اجاره روزانه آپارتمان ارزان

برای اجاره روزانه آپارتمان در مشهد با قیمت کم می توانید سری به محله های جنوب شرقی شهر و به اصطلاح پایین شهر بزنید. متوسط قیمت اجاره در این منطقه شبی 50 هزار تومان است.

مثلاً آپارتمان مبله 3 تخته در خیابان امام رضا 8 برای هر شب 55 هزار تومان است. البته آپارتمان 2 تخته در همین منطقه با مبلغی پایین تر و شبی 35 هزار تومان نیز برای روزهای عادی هفته قابل اجاره است. هتل آپارتمان های مختلفی نیز در این منطقه برای اقامت با همین رنج قیمت وجود دارد.

اجاره آپارتمان میان قیمت

باید توجه داشته باشید که تعداد تخت ها و متراژ هر آپارتمان در معین قیمت آن مؤثر است. برای اجاره روزانه آپارتمان در مشهد با قیمت متوسط و در مرکز شهر سری به محله های وکیل آباد، کوثر، آبکوه، کوه سنگی، بابک، امامت بزنید. قیمت آپارتمان های مرکزی شهر مشهد از 65 هزار تومان آغاز می گردد. سقف بالای هزینه های اقامت در این مناطق تا 85 هزار تومان می رسد. گرچه باید توجه داشته باشید که آپارتمان های نزدیک حرم تا 100 هزار تومان برای هر شب نیز می رسد.

آپارتمان های لوکس مشهد

برای اجاره روزانه آپارتمان در مشهد واحدهای لوکس بسیاری وجود دارد که قیمت های بالایی را نیز طلب می نماید. این واحدها بیشتر در بالا شهر و محله های لوکس و آرام آن یافت می شوند.

نرخ اجاره هر شب آپارتمان مبله لوکس در مشهد از 200 هزار تومان به بالاست. امکانات متفاوت ، تعداد افراد (تخت)، دسترسی به خیابان های اصلی و … برای معین نرخ اجاره لحاظ می گردد. مثلاً آپارتمان دوخوابه شیک در ملاصدرای احمدآباد با امکانات لوکس شبی 350 هزار تومان برای اقامت مسافرانش دریافت می نماید.

اجاره روزانه خانه در مشهد

برای اجاره خانه در مشهد به صورت دربست کمی محدوده جستجو کمتر می گردد. به دلیل رشد و پیشرفت ساخت وساز در این شهر مقدس خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان های نوساز و شیک داده اند. با تمام این تفاصیل برای اجاره روزانه خانه در مشهد به صورت دربست باید هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال خانه دربست یک خوابه با متراژ 90 متری در انتهای خیابان امام رضا برای هر شب 100 هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت. بالطبع این مبلغ در مناطق شیک و لوکس مانند وکیل آباد با متراژ 300 متر شبی 350 هزار تومان است، به همین دلیل امکانات داخلی و دکوراسیون آن بسیار لوکس و شیک است.

اجاره ویلا در مشهد

ویلاهای بسیار شیک و لوکسی در شهر مشهد برای اجاره وجود دارد. آغاز قیمت ها برای اجاره روزانه ویلا در مشهد از 250 هزار تومان به بالاست. باید در نظر داشته باشید که عوامل متعددی معین کننده این قیمت ها هستند. ویلاهای لوکس شهر مشهد اغلب در محله شاندیز قرار دارند که از مناطق بالا شهر مشهد نیز هست. وجود استخر، باغ و حیاط باصفا و دل نشین با مبلغی بالاتر در اختیار مسافران قرار می گیرد.

به عنوان مثال ویلایی بسیار شیک در زمینی به مساحت 1500 متر و با زیربنای 70 مترمربع در منطقه ای بسیار خوش آب وهوا شبی 800 هزار تومان برای اجاره آگهی شده است. این ویلا از امکاناتی قبیل استخر روباز، محوطه و فضای سبز عظیم و زیبا و آلاچیق سرپوشیده برخوردار است. برای اجاره روزانه ویلا در مشهد انتخاب های فراوان و هیجان انگیزی بسیاری خواهید داشت. برای تصمیم گیری بهتر می توانید با جستجویی ساده در اینترنت از شرایط و قیمت ها آگاهی بیشتری کسب کنید.

اجاره روزانه سوئیت در مشهد

برای خانواده های کم جمعیت اجاره روزانه سوئیت در مشهد شاید انتخاب مناسبی باشد. برای اجاره روزانه سوئیت در مشهد بسته به نوع محل و امکانات آن مبالغ مختلفی از شما دریافت می گردد. چنانچه هدف از سفر به مشهد مقدس زیارت است می توانید سوئیت های نزدیک حرم را با حدود شبی 100 هزار تومان اجاره کنید. اما اگر به دنبال سوئیت شیک در محله های باکلاس شهر هستید با پرداخت مبلغ بیشتر آن را اجاره کنید.

مثلاً برای اجاره روزانه سوئیت در مشهد در وکیل آباد با تمام امکانات باید شبی 220 هزار تومان بپردازید. سوئیت های کوچک و مبله برای اقامت های کوتاه نیز بسیار مناسب هستند.

نکات مهم در اجاره روزانه خانه

با توجه به اینکه اصولاً اجاره روزانه خانه در مشهد برای مدت کوتاهی انجام می گردد اما همین مدت کوتاه نیز بهتر است با رضایت خاطر سپری گردد. برای جلوگیری از هر نوع مسئله ای در اجاره روزانه خانه در مشهد به موارد زیر توجه کنید:

خانه انتخابی موردنظر شما بهتر است از امکانات مناسب رفاهی برخوردار باشد از سالم بودن و عملکرد صحیح تمام موارد و لوازم اقامتگاه خود قبل از استقرار اطمینان حاصل کنید.

نظافت محل سکونت حتی برای یک شب امر مهمی است که در اجاره روزانه آپارتمان در مشهد باید آن را مدنظر قرارداد.

دسترسی آسان به امکان تفریحی و جاذبه های توریستی شهر نیز در زمان انتخاب اقامتگاه مهم است.

برای اجاره روزانه خانه در مشهد از قبل تعداد افرادی که قصد سکونت در آن را معین نموده و به صاحب ملک اطلاع دهید.

بهتر است در صورت پرداخت هرگونه هزینه ای رسید آن را تا تسویه حساب نهایی نزد خود نگاه دارید.

اصولاً نگه داری از حیوانات و برگزاری جشن ها و مهمانی در این نوع از اقامتگاه ها ممنوع است در صورت لزوم از قبل هماهنگی های لازم در این رابطه را به عمل آورید.

ساعت مشخصی برای تخلیه ملک از سوی صاحب خانه معین می گردد و در صورت عدم رعایت آن می بایست هزینه ای بابت خسارت بپردازید.

بیشتر نرخ هایی که برای اجاره روزانه خانه در مشهد وجود دارند برای اقامت در روزهای عادی هفته است و برای تعطیلات و مناسبت های خاص هزینه اضافی به آن افزوده می گردد.

برای یافتن بهتر ملک موردنظر در مشهد می توانید با جستجوی اینترنتی در سایت های معتبر با انواع و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

گفتنی است که هرگونه خسارت واردشده به لوازم و وسایل درون اقامتگاه هزینه آن از شما کسر خواهد شد.

شهر مقدس مشهد سالانه تعداد بسیار بالایی زائر و توریست را پذیراست به همین منظور تعداد ملک هایی مه برای اجاره روزانه خانه در مشهد در اختیار مسافرین قرار می گیرد، کم نیستند. همچنین آپارتمان های لوکس و ارزان قیمت نیز برای اجاره روزانه آپارتمان در مشهد هم به صورت شخصی و هم هتل آپارتمان وجود دارد.

برای اجاره روزانه ویلا در مشهد با پرداخت مبلغ بیشتری از امکانات و فضای بی نظیر ویلاهای این شهر بهره مند شوید. برای خانواده های کم جمعیت نیز اجاره روزانه سوئیت در مشهد گزینه مناسبی خواهد بود. با توجه به هدف سفر می توانید ملک موردنظر را در محله های مرکزی یا بالا شهر مشهد انتخاب کنید که از دردسرهای رفت وآمد درون شهری در امان باشید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1001

به "همه چیز در خصوص اجاره توریستی خانه در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در خصوص اجاره توریستی خانه در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید