هت تریک هروین و برد پرگل تراکتورسازی

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران ، تراکتورسازی بعداز حضور محمد تقوی روی نیمکت این تیم نتایج خوبی در بازیهای رسمی و دوستانه کسب نموده است. این تیم که در هشت هفته اخیر لیگ برتر 13 امتیاز گرفته و در صندلی ششم جدول است، از فرصت دومین وقفه مسابقات لیگ استفاده نموده و برای حفظ آمادگی بازیکنانی که ملی پوش نیستند، دیداری دوستانه در نظر گرفته است. با نظر کادر فنی تراکتورسازی، این تیم در استادیوم بنیان دیزل در مسابقه ای تدارکاتی به مصاف تیم عقاب تبریز رفت که محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، مهدی مهدی پور، علی رضا نقی زاده، احسان پهلوان، قائم اسلامی خواه، یوکیا سوگیتا و لی اروین نفرات اصلی این تیم در آغاز بازی بودند.

هت تریک هروین و برد پرگل تراکتورسازی

هروین که بعد از پیوستن به تراکتورسازی هنوز فرصت چندانی برای نمایش توانایی های خود در لیگ برتر پیدا نکرده، در این مسابقه تدارکاتی موثر ظاهر شد و دو دقیقه بعد از آغاز بازی توانست گلزنی کند.

در دقیقه 18 روی پاس احسان پهلوان به مقابل دروازه عقاب، هروین گل دوم خود و تراکتورسازی را به ثمر رساند و کمتر از دو دقیقه بعد هم این مهاجم توانست ارسال اسلامی خواه را با ضربه سر تبدیل به گل سوم تراکتور کند و موفق به ثبت هت تریک گردد.

دروازه تراکتورسازی در دقیقه 29 روی ضربه ایستگاهی بازیکن عقاب باز شد و نیمه اول با برتری 3 بر یک تراکتورسازان سرانجام یافت؛ عقاب در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی توانست گلزنی کند که چهار دقیقه بعد از آن، نصرآزادی روی ارسال پهلوان موفق شد چهارمین گل تراکتور را به ثمر رساند تا شاگردان تقوی در این دیدار تدارکاتی به برتری 4 بر 2 برسند. تراکتورسازی روز شنبه، بیست و هشتم مهرماه در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

280-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 67

به "هت تریک هروین و برد پرگل تراکتورسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک هروین و برد پرگل تراکتورسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید