نمایشگاه نقاشی هوم خانه نیست برگزار می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، نمایشگاه نقاشی هوم خانه نیست شامل آثاری از علی رستگار آدینه 16 آبان ماه در گالری آرتیبیشن برپا می گردد.

نمایشگاه نقاشی هوم خانه نیست برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی های علی رستگار با عنوان هوم خانه نیست آدینه 16 آبان ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می گردد و امکان بازدید با رعایت پروتکل های بهداشتی برای عموم وجود خواهد داشت.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می برند به صورت آنلاین از این لینک قابل دسترسی خواهد بود.

قاشی های علی رستگار گویای مفهومی استعاره ای از ابژه ها است؛ او در نمایشگاه هوم خانه نیست، مفهوم خانه را علاوه بر دارا بودن مفاهیمی دنیا شمول از محلی برای سکونت و زیستن گرفته تا معانی ای مربوط به هویتی ایستا و مکانمند ما را در فضایی دوگانه به تعلیق می کشاند. خانه او در گسترده ای ناپایدار واقع شده که همیشه بی وطنی او را به ما گوشزد می نماید. نقاشی های علی گویای نسلی سرگردانند.

رستگار با ترکیب معماری با صحنه هایی سوررئال از دنیای هم زمان آشنا و غریب، شبیه به واقعیت روزمره و فرای آن، با به سخره دریافت جاذبۀ زمین در تعلیق انسان ها در تصویر، رویا هایی با ظاهری شیرین می سازد که هر آینه در انتظار ویرانی، سرنگونی و نابودی اند.

نمایش و فروش این آثار که از شانزده آبان شروع خواهد شد، در 9 روزِ پس از افتتاحیه با هماهنگی قبلی برای بازدید عموم گگردده خواهد بود. مخاطبین می توانند به مدت 10 روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان قندی (دریا)، پلاک 6 مراجعه کنند، ساعات کار گالری از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر است و در ساعات خارج آن با هماهنگی قبلی امکان بازدید وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1320

به "نمایشگاه نقاشی هوم خانه نیست برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی هوم خانه نیست برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید