مقاله: از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟

به گزارش مجله پارمیسفان، سازندگان درباره جزئیات سکوت نموده اند اما شایعه ها حاکی از آن است که دیزنی خواستار یک داستان زن محور است و هواداران هم دوست دارند که از زمینه و داستان اصلی قبلی فیلم، برای ساخت الهام گرفته گردد. بازگشت شخصیت رد که از یک اسیر به ملکه دزدان دریایی بدل شد، اشاره ای به داستان اولیه مجموعه فیلم دارد و با استقبال روبرو خواهد شد.

مقاله: از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl)، موفقیت چشم گیر غیر منتظره ای به دست آورد. قبل از سال 2003 فیلم های با مضمون دزدان دریایی به اسم پروژه های از قبل شکست خورده گیشه دیده می شدند اما از آن موقع به بعد، مجموعه فیلم مجذوب نماینده دزدان دریایی کارائیب محبوبیت بین المللی گسترده خود را ثابت کرد و یک نامزدی اسکار را برای جانی دپ به خاطر بازی در نقش جک اسپارو به ارمغان آورد.

مارگو رابی به همراه کریستینا هادسون که نوشتن فیلم نامه پرندگان شکاری را بر عهده داشت، در این قسمت هم دوباره همکاری می نمایند. هادسون روی پروژه بامبلبی هم کار نموده بود که باعث تقویت هر چه بیشتر سری فیلم تبدیل شوندگان شد. درباره این فیلم هم، هیچ جزئیاتی درباره داستان یا تاریخ اکران منتشر نشده و هواداران فعلا باید منتظر بمانند.

پس از اکران پنجمین قسمت از این مجموعه به نام مردگان حکایت نمی نمایند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) و کسب عایدی نزدیک به 800 میلیون دلاری در سراسر جهان، دیزنی خاطرنشان کرد که میخواهد برای یک قسمت دیگر در سال 2018 اقدام کند و استودیو برای عظیم تر شدن این سری در آینده ابراز تمایل نمود و بیان نمود که یک قسمت بازسازی شده با حضور مارگو رابی در نقش اصلی، در کنار بقیه قسمت ها ساخته خواهد شد. با این حال، پس از چندین سال، دزدان دریایی کارائیب 6 و قسمت بازسازی در مراحل اولیه فراوری و توسعه است.

منبع مقاله: از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟

انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1927

به "مقاله: از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید