تور ارزان مجارستان: معرفی جزیره مارگارت بوداپست

به گزارش مجله پارمیسفان، جزیره مارگارت بوداپست

آیا شما نیز در پی بازدید از جزیره مارگارت بوداپست هستید؟ آیا می دانید که چه تفریحاتی را می توان در جزیره مارگارت بوداپست داشته باشید؟ آیا از برترین زمان سفر خبر دارید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی همراهی کنید تا بتوانید اطلاعاتی مفیدی را در این خصوص به دست بیاورید.

تور ارزان مجارستان: معرفی جزیره مارگارت بوداپست

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

کشور مجارستان با داشت جاذبه های گردشگری بی نظیر و مجذوب کننده خود توانسته است در سال های اخیر یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی به شمار آمده و پیشرفت بی نظیری را در صنعت گردشگری داشته باشد. توجه داشته باشید که کشور مجارستان با داشتن سرزمین های بکر و جاذبه های ناشناخته خود توانسته توجه بسیاری از جهانگرد ها را برانگیخته و امروزه نیز شاهد برگزاری تورهای بسیار مختلفی به سوی این کشور باشیم.

یکی از بی نظیرترین جاذبه های این کشور، جزیره مارگارت بوداپست می باشد که این جزیره با داشتن آب و هوای بسیار معتدل و بی نظیر خود یکی از پربازدیدترین جزیره های این کشور محسوب می گردد. جزیره مارگارت بوداپست در کنار رودخانه دانوب واقع شده است و در قرون وسطی به جزیره خرگوش نیز شناخته می شده است و بسیار از وزیران و پادشاهان برای شکار به این جزیره سفر می کردند. جزیره مارگارت بوداپست با داشتن باغ ها و گیاهان بسیار زیبا و بی نظیر خود چشم انداز شگفت انگیزی را به وجود آورده است. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص تاریخچه، سرگرمیات و بهترین زمان سفر به جزیره مارگارت بوداپست توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

تاریخچه جزیره مارگارت بوداپست

این مکان با داشتن 2.5 کیلومتر طول و 50 متر عرض خود یکی از کوچک ترین جزیره های کشور مجارستان بوده و گردشگران و مسافران برای رسیدن به این جزیره از پل مارگارت عبور نموده و خود را از شهر بوداپست به جزیره می رسانند. توجه داشته باشید که جزیره مارگارت بوداپست علاوه بر داشتن طبیعت بسیار بی نظیر خود دارای تاریخ بسیار شگفت انگیزی می باشد که گردشگران و مسافران می توانند آثار مربوط به جنگ جهانی دوم و ویرانه های قرون وسطی را نیز در این جزیره مشاهده کنند. جزیره مارگارت بوداپست در میان جزیره های کشور مجارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همین موضوع نیز سبب شده تا مردم محلی این کشور نیز علاقه مندی زیادی را به این جزیره از خود نشان داده و سفرهای متعدی را به این جزیره داشته باشند.

در زمان حکومت مغول ها، پادشاه بلا نذر نموده که اگر کشور خود را از حمله مغول ها نجات دهد، دخترش مارگارت را به کلیسای این جزیره بفرستد که طولی نکشید مغول ها را شکست دادند و این پادشاه نیز دختر 11 ساله خود را به این جزیره فرستاد تا نذر خود را ادا نموده باشد. از آن موقع نیز نام این جزیره را جزیره مارگارت بوداپست نامیدند.

سرگرمیات جزیره مارگارت بوداپست

جزیره مارگارت بوداپست دارای جاذبه های و سرگرمیات بسیار بی نظیری می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران یک روز بسیار بی نظیر و مجذوب کنندهی را در این جزیره سپری می کنند. از مهمترین و جالب ترین سرگرمیات جزیره مارگارت بوداپست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- سوار گاری های مخصوص:

گردشگران و مسافران می توانند با کرایه نمودن دوچرخه و سوار گاری کل جزیره مارگارت بوداپست را مورد بازدید و دیدن قرار داده تا از این طریق بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند.

- دیدنی سنجاب ها:

دیدنی سنجاب نیز از دیگر مهمترین سرگرمیاتی می باشد که گردشگران می توانند در جزیره مارگارت بوداپست آن را تجربه کنند. سنجاب های این جزیره به رنگ قرمز بوده و بسیار دوست داشتنی هستند.

- از برج آب:

یکی از قدیمی ترین بناهای موجود در جزیره مارگارت بوداپست، برج آب می باشد که در سال 1911 به سبک معماری نو طراحی شد و از این برج برای تامین آب آشامیدنی مردم جزیره مذکور استفاده می شده است. در نزدیکی برج آب انواع نمایشگاه ها و جشنواره ها برگزار می گردد که گردشگران و جهانگرد ها می توانند با سفر خود به این جزیره از این رویدادها نیز بازدید داشته باشند. گردشگران و مسافرانی که توانسته اند خود را به بالایی برج آب برسانند می توانند از بالای آن کل جزیره و چشم اندازهای موجود را مورد مشاهده قرار دهند.

- شنا کردن:

جزیره مارگارت بوداپست با داشتن استخرهای گرم و معروف خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند. توجه داشته باشید که استخرهای ماجراجویانه با سرسره های بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که بسیاری از گردشگران ماجراجو نیز می توانند در این استخرها به سرگرمی پرداخته و نهایت لذت و را تجربه کنند.

[cn-suggest-posts sts=اقامتی مقرون به صرفه در هاستل های بوداپست stl=https://deltaban.com/budapest-hostels/ sbs=رزرو هتل sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

سایر سرگرمیات جزیره

از سایر سرگرمیات جزیره مارگارت بوداپست، نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بازدید از باغ های ژاپنی:

در نزدیکی چشمه های آب گرم جزیره مارگارت بوداپست، می توانید شاهد زیباترین باغ های گل رز باشید که در نوع خود بسیار بی نظیر و زیبا بوده و بهترین زمان بازدید از این باغ ها نیز فصل بهار می باشد. از دیگر جاذبه های موجود در باغ ژاپنی می توان به آبشار مصنوعی، باغ صخره ای و حوضچه ماهی اشاره کرد که این جاذبه ها بر زیبایی و مجذوب کنندهیت باغ ژاپنی افزوده است.

- بازدید از ویرانه های جزیره مارگارت بوداپست:

اگر در پی بازدید از ویرانه های قرون وسطی در اینجا هستید می توانید کلیسای فرانسیسکان را در اولویت های بازدید خود قرار دهید. کلیسای مذکور همان کلیسای میباشد که پادشاه دختر خود را برای خادمی به آنجا فرستاده بود. گردشگران می توانند بعد از بازدید از کلیسای فرانسیسکان، از آب گرم این جزیره که در نزدیکی آن واقع شده است نیز بازدید داشته باشند.

- فواره موزیکال:

یکی از مجذوب کننده ترین جاذبه های مورد بازدید در این جزیره، فواره موزیکال می باشد که در سال 2013 تاسیس شده و با داشتن نورپردازی بسیار مجذوب کننده خود توانسته است در طول روز حدود 5 بار موزیک های متنوعی را پخش کند.

گردشگران و مسافرانی که از جزیره مارگارت بوداپست بازدید می کنند فرصت خوبی را برای بازدید از بهترین سرگرمیات این جزیره دارند و می توانند در کنار دوستان و خانواده خود بهترین لحظات را تجربه کنند.

بهترین زمان بازدید

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص بازدید از جزیره مارگارت بوداپست وجود دارد بهترین زمان بازدید از این جزیره می باشد. جزیره مذکور در فصل های بهار و تابستان از شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و این امر نیز سبب شده است که گردشگران و جهانگرد ها این فصل ها را برای بازدید خود در اولویت قرار دهند. بعلاوه فصل پاییز نیز زیبایی منحصر به فردی را داشته و بسیار از گردشگران علاقه مندی زیادی را برای سفر در این فصل از خود نشان می دهند.

اگر شما نیز قصد یک سفر هیجان انگیز و به یادماندنی را دارید می توانیداین مکان را در اولویت ها سفر خود قرار داده و در اولین فرصت به دست آمده از این جزیره بازدید داشته باشید. جزیره مذکور دارای درختان تنومند و قدیمی بسیار زیادی می باشد که در هر فصلی از سال به رنگ های متفاوتی در آمده و زیبایی بسیار شگفت انگیزی را به وجود آورده است که بی شک هر بیننده ای را به سوی خود جذب می نماید.

[cn-suggest-posts sts= معرفی بهترین رستوران های بوداپست stl=https://deltaban.com/introducing-best-restaurants-budapest/ sbs=خرید بلیط چارتر sbl=https://deltaban.com/flights/]

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1919

به "تور ارزان مجارستان: معرفی جزیره مارگارت بوداپست" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان مجارستان: معرفی جزیره مارگارت بوداپست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: معرفی جزیره مارگارت بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید