مشخصات کلیدی اولین گوشی تاشوی اوپو لو رفت

به گزارش مجله پارمیسفان، اوپو چند ماه قبل از مدل اولیه یک گوشی رول شونده رونمایی کرد ولی در کنار این گوشی، شایعه های مختلفی درباره کوشش این شرکت برای ورود به حوزه گوشی های تاشو منتشر شده است. حالا یکی از افشاگران مشهور تعدادی از مشخصات کلیدی اولین گوشی تاشوی اوپو را لو داده است.

مشخصات کلیدی اولین گوشی تاشوی اوپو لو رفت

بر اساس ادعای این افشاگر که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، گوشی تاشوی اوپو همراه با نمایشگر 7.8 تا 8 اینچی 120 هرتز با رزولوشن QHD راهی بازار می گردد. به نظر می رسد قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 888 است و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX766 سونی هم در پنل پشتی قرار گرفته است. بعلاوه کاربران برای عکس های سلفی باید از دوربین 32 مگاپیکسلی بهره ببرند.

از دیگر ویژگی های فاش شده می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست بدنه و رابط کاربری ColorOS 12 اشاره کنیم که مبتنی بر اندروید 11 است. این افشاگر بعلاوه مدعی شده که اوپو برای این گوشی از طراحی مشابه با هواوی میت ایکس 2 استفاده نموده و این یعنی شکل و شمایل آن تا حدی مشابه با سری گلکسی زد فولد هم خواهد بود.

باید خاطرنشان کنیم گلکسی زد فولد 3 از نمایشگر اصلی 7.6 اینچی بهره می برد و گویا اوپو برای گوشی تاشوی خود نمایشگر بزرگ تری در نظر گرفته است. از طرف دیگر سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی حرف زیادی برای گفتن دارد و گوشی های پرچم داری مانند اوپو فایند ایکس 3 پرو از آن بهره می برند. این سنسور فیلم برداری 8K را هم امکان پذیر می نماید که گوشی های تاشوی سامسونگ فاقد این مشخصه هستند.

هنوز گزارش موثقی درباره تاریخ معرفی این گوشی منتشر نشده ولی بعضی شایعه ها از احتمال معرفی آن در سال 2022 خبر داده اند. بنابراین احتمالا طی ماه های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1872

به "مشخصات کلیدی اولین گوشی تاشوی اوپو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی اولین گوشی تاشوی اوپو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید