مسکو به سفر گروسی به ایران واکنش نشان داد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز شنبه به اخبار منتشره پیرامون سفر روز دوشنبه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران واکنش نشان داد.

مسکو به سفر گروسی به ایران واکنش نشان داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در این خصوص نوشت: اکنون رسماً تایید شد رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به ایران سفر می نماید تا با مقامات ایران درباره چند موضوع به جامانده در ارتباط با (مسائل) پادمانی تبادل نظر کند.

میخائیل اولیانوف در این خصوص اضافه نمود: ما صمیمانه آرزو می کنیم دو طرف به نتایج مثبتی که مدت هاست انتظار آن می رود، دست یابند. پیروز باشید.

این در حالیست که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر با انتشار پیامی اعلام نموده بود: روز دوشنبه به تهران سفر می کنم تا با مقامات ایرانی ملاقات و درباره پرسش های موجود درباره پادمان ها تبادل نظر کنم. من به ایجاد یک کانال مستقیم تبادل نظری مفید و مبتنی بر همکاری امیدوارم. این موضوع، لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1193

به "مسکو به سفر گروسی به ایران واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو به سفر گروسی به ایران واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید