مسابقه هفته دوم لیگ برترهندبال دراراک لغوشد، احتمال حذف اراک ازلیگ

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران- گروه استان ها: رقابت هفته دوم مسابقات هندبال لیگ برتر کشور بین دو تیم هندبال اراک(هپکو سابق) و فرازبام دهدشت، به علت عدم حضور تیم اراک برگزار نشد.

مسابقه هفته دوم لیگ برترهندبال دراراک لغوشد، احتمال حذف اراک ازلیگ

به دنبال این رخداد، ناظر فدراسیون هندبال که قرار بود بر این رقابت ها نظارت داشته باشد، در اراک اعلام نمود به علت عدم حضور تیم هندبال اراک گزارشی تهیه و به کمیته انضباطی فدراسیون هندبال ارائه خواهد نمود تا در مورد تیم هندبال اراک تصمیم لازم گرفته گردد.

حسینی اعلام کرد: چون این تیم در اولین بازی خود حضور نیافت، احتمال حذف تیم از لیگ برتر زیاد است. اما در هر حال باید منتظر نتیجه رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال باشیم.

هیچ قراردادی با بازیکنان تیم هندبال منعقد نشده است

غلامعلی اکبر آبادی، رئیس هیات هندبال استان مرکزی نیز در گفت و گو با خبرنگاران در این رابطه گفت: پس از مسائل مالی که برای شرکت هپکو پیش آمده، دیگر تیم داری این شرکت امکان پذیر نیست.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه تیم هندبال اراک در لیگ برتر کشور ریشه دارد و قدیمی است، برای حفظ این تیم در لیگ برتر با اعضای شورای اسلامی شهر اراک و شهردار مذاکره صورت گرفت و قرار شد شهرداری این تیم را تحت پوشش قرار دهد و حمایت کند.

رئیس هیات هندبال استان مرکزی اعلام کرد: تاکنون شهرداری هیچگونه قراردادی با بازیکنان این تیم منعقد نکرده و در حقیقت می توان گفت هیچگونه مستند و تضمین در این زمینه در اختیار تیم و کادر فنی تیم قرار نگرفته است.

اکبر آبادی توضیح داد: در حقیقت در این زمینه یک قول و قرار بدون حاصل اجرا شده، لذا امروز تیم هندبال اراک نتوانست در مقابل تیم مهمان خود حضور پیدا کند.

خبرنگاران در این رابطه پیگیر دریافت صحبت ها و توضیحات مرتضی سورانه، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک است.

علت یابی عدم حضور تیم هندبال اراک در رقابت هفته دوم لیگ برتر

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن ابراز تاسف از این اتفاق گفت: موضوع عدم حضور تیم هندبال اراک در رقابت هفته دوم لیگ برتر و مشکل پیش آمده را حتما پیگیری خواهیم کرد و این رخداد را علت جویی می کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همواره کوشش کردیم تا با حمایت از تیم های ورزشی استان، زمینه حضور تیم های بیشتری از استان مرکزی در لیگ های ورزشی کشور فراهم گردد و این تیم ها با قدرت و دستیابی به نتایج مطلوب در لیگ بمانند.

لازم به ذکر است، تیم هندبال اراک که سابقه ای بیش از دو دهه برای حضور در لیگ برتر دارد، در فصل گذشته با نام تیم هندبال هپکو جز چهار تیم برتر لیگ برتر بود.

سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور سال 97 با شرکت 10 تیم از بیستم مهرماه امسال شروع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 76

به "مسابقه هفته دوم لیگ برترهندبال دراراک لغوشد، احتمال حذف اراک ازلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه هفته دوم لیگ برترهندبال دراراک لغوشد، احتمال حذف اراک ازلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید