مربی رئال مادرید به خاطر اختلاف با زیدان راهی اینتر می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، باشگاه اینتر برای جذب یکی از دستیاران زین الدین زیدان که با او اختلاف پیدا نموده است، دست به کار شد.

مربی رئال مادرید به خاطر اختلاف با زیدان راهی اینتر می گردد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر بنا به درخواست سرمربی جدیدش، آنتونیو کونته برای استخدام آنتونیو پینتوس، برای جذب مربی بدنساز تیم فوتبال رئال مادرید که گویا با زین الدین زیدان اختلافاتی پیدا نموده، دست به کار شده است.

طبق گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت و نشریه مارکای اسپانیا، مربی بدنساز ایتالیایی رئال مادرید به تازگی شدیداً با این باشگاه اختلاف پیدا نموده است که شروع این اختلافات از ابتدای فصل گذشته بعد از انتصاب خولن لوپتگی به عنوان سرمربی کهکشانی ها بود، اما حتی بازگشت زین الدین زیدان به کادر فنی رئال هم منجر به بهبود وضعیت نشده است.

گویا پس از اخراج لوپتگی و روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی، اختلافات پینتوس با مسئولان رئال مادرید کاهش پیدا کرد، اما با برکناری این مرد آرژانتینی و بازگشت زیدان، اوضاع به حالت قبل برگشته است.

پینتوس پیش از این در تیم های یوونتوس و چلسی هم با کونته کار نموده است و قبل از آن هم سابقه کار در تیم های مارسی و پالرمو را داشت.

او تا خاتمه فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد، اما قرار است که با توافق دو جانبه با باشگاه قراردادش را فسخ کند تا بتواند به اینتر ملحق گردد.

نراتزوری در فصلی که گذشت، بارها از مصدومیت بازیکنانش ضربه خورد و به همین دلیل از ورود یک مربی بدنساز باسابقه و امتحان پس داده استقبال می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 233

به "مربی رئال مادرید به خاطر اختلاف با زیدان راهی اینتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی رئال مادرید به خاطر اختلاف با زیدان راهی اینتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید