مجوز ویژه دولت به 13 دیپلمات ایرانی بازگشته از کانادا

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: ورود و ترخیص خودروهای 13 دیپلمات ایرانی که پس از کارشکنی های دولت کانادا در فعالیت های سفارت ایران در اتاوا، چندی پیش از این کشور به ایران بازگشته اند، با تایید لیست ارسالی از سوی وزارت خارجه، مجاز اعلام شده است.

مجوز ویژه دولت به 13 دیپلمات ایرانی بازگشته از کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز سه شنبه خود نوشت:

مجوز ویژه دولت به 13 دیپلمات ایرانی بازگشته از کانادا

بر اساس مصوبه هیئت وزیران که در اوایل دی ماه تایید و توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به دستگاههای مربوطه ابلاغ شده، ورود و ترخیص خودروهای 13 دیپلمات ایرانی که پس از کارشکنی های دولت کانادا در فعالیت های سفارت ایران در اتاوا، چندی پیش از این کشور به ایران بازگشته اند، با تایید لیست ارسالی از سوی وزارت خارجه، مجاز اعلام شده است.

یک وزیر: برگزاری کلاس آموزشی و توجیهی در هتل ممنوع

بر اساس دستور چندی پیش یکی از وزرای مالی دولت به مدیران زیر مجموعه، برگزاری هرگونه کلاس آموزشی و توجیهی اداری برای کارمندان این وزارتخانه در اماکن تفریحی و رفاهی و مکان هایی مانند هتل و پرداخت وجوهی مانند تشویقی و جایزه به برگزار کنندگان این کلاس ها ممنوع شده است. وی در بخشنامه خود تاکید نموده است که امر آموزشی موضوعی نیست که نیازمند مشوقهایی مانند مصادیق مذکور باشد.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 266

به "مجوز ویژه دولت به 13 دیپلمات ایرانی بازگشته از کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز ویژه دولت به 13 دیپلمات ایرانی بازگشته از کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید