مجازات سنگین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاپیتان لاتزیو

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، کاپیتان تیم لاتزیو را به جرم دست داشتن در فساد تبانی در کالچو محروم کرد.

مجازات سنگین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاپیتان لاتزیو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو مائوری بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و کاپیتان حال حاضر لاتزیو به عنوان یکی از 5 بازیکنی که در پرونده فساد تبانی برای مشخص نتایج بازی های لیگ ایتالیا دست داشتند، 6 ماه از حضور در میادین محروم شد.

براساس گزارش ها، فدراسیون فوتبال ایتالیا کاپیتان آبی پوشان پایتخت این کشور را به خاطر اهمال در آگاه کردن مسئولان از فعالیت های مرتبط با تبانی در پرونده فساد موسوم به اسکومسه پولی به همراه 4 بازیکن دیگر (ماریو کاسانو، استفانو فراریو، کارلو جرواسونی و الساندرو زامپایه رینی) مجازات کرد.

این 5 بازیکن به تقلب ورزشی در مشخص نتیجه 2 بازی لاتزیو برابر تیم های جنوا و لچه در انتهای فصل 2011-2011 سری A متهم و تحت بازپرسی قرار داشتند و حالا توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجرم شناخته شده اند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با تایید این خبر در بیانیه ای که روی خروجی سایت اینترنتی خود قرار داده، نوشته است: در ارتباط با موضوع نتیجه دیدار لاتزیو با تیم های جنوا، جرواسونی 2 ماه،کاسانو، 4 ماه، فراریو و مائوری هر کدام 6 ماه و زامپایه رینی 2 سال محروم شده اند. علاوه بر این، تیم لچه 20 هزار یورو و لاتزیو نیز 40 هزار یورو به خاطر تبانی برای مشخص نتیجه بازی که برابر یکدیگر انجام دادند، جریمه نقدی شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 285

به "مجازات سنگین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاپیتان لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سنگین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاپیتان لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید