لاوروف: با تمام توان برای حفظ برجام تلاش می کنیم

به گزارش مجله پارمیسفان، ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو با تمام توان برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام که آمریکا به دنبال نابود کردن آن است تلاش می کند.

لاوروف: با تمام توان برای حفظ برجام تلاش می کنیم

سرگئی لاوروف در آغاز دیدار رسمی خود با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مسکو گفت: ما سیاست آمریکا مبنی بر نابود کردن برجام را محکوم و تمام تلاش خود را برای حفظ را انجا می دهیم.

وی گفت: هنوز شانس برای حفظ برجام وجود دارد و نه تنها روسیه بلکه چین نیز در این زمینه فعال است و اعضای اروپایی برجام نیز برای حفظ این توافق تلاش می کنند.

لاوروف اضافه کرد: امروز در این باره که چه می توان برای حفظ برجام کرد گفت وگو می کنیم ضمن اینکه در خصوص قطعنامه 2231 شورای امنیت که بخش جدا نشدنی از برجام است به گفت وگو خواهیم پرداخت.

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه ادامه داد: امروز فرصت خوبی است که در خصوص گفت و گوهای سران آستانه نیز مصاحبه کنیم که به تازگی میان ولادیمیر پوتین، حسن روحانی و رجب طیب اردوغان برگزار گشت.

لاوروف در ادامه گفت: همچنین در خصوص گفت وگوی اخیر روسای جمهوری ایران و روسیه با هم صحبت خواهیم کرد و به طور مفصل در خصوص مناسبات به مصاحبه خواهیم پرداخت.

وی مصاحبه در خصوص گام های بعدی که دو کشور می توانند بردارند را نیز محور دیگر مذاکرات امروز خود با ظریف خواند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1148

به "لاوروف: با تمام توان برای حفظ برجام تلاش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: با تمام توان برای حفظ برجام تلاش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید